וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות

אתמול שוגרה רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל ונשמעה אזעקת צבע אדום ביישובי המועצה האזורית. מדובר ברקטה החמישית ששוגרה מעזה בסוף השבוע, כנראה בשל המשבר במשא ומתן המדיני

רקטות נורו מעזה לישראל. AP
שיגור רקטות מרצועת עזה/AP

חיל האוויר תקף הלילה (ראשון) ארבע מטרות טרור בצפון רצועת עזה ומטרת טרור נוספת בדרומה, זאת בתגובה לירי הרקטות מוקדם יותר לאזור מועצת חוף אשקלון.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

מוקדם יותר אתמול שיגרו מחבלים פלסטינים רקטה מרצועת עזה לישראל, שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה אזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או על נזק כתוצאה מהפיצוץ. בעקבות שיגור הרקטה - החמישית בתוך 48 שעות - נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובי מועצה אזורית חוף אשקלון.

עוד בוואלה! חדשות:
"אופטימיים לגבי הסיכוי שנמצאה הקופסה השחורה"
מיוחד: כך קומנדו כפיר יפשוט על יעד חיזבאללה
פרשת שולה זקן: פרקליטה לשעבר יזומן למשטרה

ביום חמישי בערב נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב, בעקבות ירי רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. כוחות הביטחון שסרקו את האזור לא מצאו תחילה את שרידי הרקטות, אך כמה שעות לאחר מכן אותרו הרקטות בשטח פתוח. בתגובה לירי הרקטות, חיל האוויר תקף ארבעה יעדי טרור בצפון רצועת עזה, ויעד נוסף במרכזה. דובר צה"ל הודיע כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

בתגובה לירי: צה"ל תקף עשרות מטרות בעזה. רויטרס
צה"ל תקף ברצועת עזה במהלך סו, השבוע בשל ירי הרקטות/רויטרס

במערכת הביטחון העריכו בתחילת סוף השבוע כי הירי לעבר ישראל בא בתגובה למשבר במשא ומתן בין ישראל לפלסטינים, ובתגובה להודעת השרה ציפי לבני כי ישראל לא תשחרר את האסירים במסגרת הפעימה הרביעית, בשל הצעדים החד צדדיים שנקטו הפלסטינים כשפנו להכרה ולהצטרפות למוסדות בינלאומיים.

סבב הלחימה הקודם בין ישראל לבין הפלסטינים אירע לפני כשבועיים – במהלך חג פורים, אחרי תקופה של שקט יחסי. מחבלים פלסטינים יגרו תוך יממה אחת לא פחות מ-60 רקטות ופצצות מרגמה. חמש מהרקטות התפוצצו באזורים מיושבים, ומערכת "כיפת ברזל" יירטה שלוש רקטות. אחת הרקטות התפוצצה בשדרות ופערה חור במדרכה. ההערכה היא כי כמעט מחצית מהן נפלו בשטחים פלסטיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully