וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד: מחבל שכח לעבור לשעון קיץ - והתפוצץ

עבריין אירי הטמין פצצה מתחת לכלי רכב של איש עסקים בדבלין, אך במקום לראות את יריבו עולה באש - הוא התפוצץ בעצמו ונפצע קשה. במשטרה מעריכים: המחבל שכח לעבור לשעון קיץ

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

ניסיון חיסול נוסח דבלין: עבריין לא מיומן התפוצץ השבוע יחד עם הפצצה שהטמין מתחת לכלי רכבו של איש עסקים בעיר, ונפצע קשה. יעד החיסול, לעומתו, לא נפגע כלל. הסיבה לכך, לטענת המשטרה, היא העובדה שבאותו לילה עברו באירלנד לשעון קיץ, והעבריין לא עדכן ככל הנראה את השעון שהיה מחובר למטען. התוצאה: העבריין התפוצץ יחד איתו לפני שהספיק לברוח מהזירה.

המעבר לשעון קיץ הגיע בתזמון בעייתי משהו מבחינת המפגע, שהיה טרוד בניסיון חיסול של איש עסקים מקומי. המשטרה האירית מאמינה שמחבל מהעולם התחתון פוצץ את עצמו בשוגג לאחר ששכח לשנות את השעה לשעון קיץ במהלך הטמנת פצצה בכלי מסוג וולבו ביום ראשון האחרון. כעת, מחכה המשטרה לחקור את החשוד שנמלט מהזירה, ולפי העדויות, נפצע באופן חמור.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
זוועה במים: כריש טרף שחיינית - וצלל איתה למעמקים
השופט פסק פיצויים: הנהג הרס לבני הזוג את הסקס
צפו בשיא: ניסוי הקולה והמנטוס בתוספת קונדום
תיעוד: הגשם הציף את הקניון - ויצר מפל במדרגות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית, רגעים ספורים לאחר הפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הפיצוץ נראה הגבר החשוד נמלט ברחובות דבלין כשדם ניגר מפניו, והמשטרה מעריכה שהנזק יכול היה להיות חמור יותר. "ייתכן שהחשוד לא הזיז את השעון שלו קדימה ביום ראשון בבוקר, ולכן הפצצה התפוצצה שעה מוקדם מדי. אם מישהו היה במכונית או בסמוך אליה בזמן הפיצוץ - הוא היה נהרג", כך אמר מקור משטרתי לעיתון הבריטי "מירור".

להערכת המשטרה, ההתקפה קשורה לסכסוכים בין כנופיות פשע בעיר. "זה היה פיצוץ מאד רציני והאנשים שהיו באזור נבהלו מאד", אמר דייב טיילור ממשטרת דבלין. לטענתו, "תוצאות הפיצוץ היו יכולות להיות מאד מאד רציניות".

"אנחנו קוראים לכל מי שראה אדם סמוך לפינת הרחובות ניו סטריט וקנברסיל קצת אחרי 23:00 בלילה למסור עדות במשטרה", אמרו במשטרה. בעל המכונית, איש עסקים מקומי, לא הסכים להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully