וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט פסק פיצויים: הנהג הרס לבני הזוג את הסקס

נהג מאיטליה דרס אישה שחצתה את הכביש, ומאז היא סובלת מכאבים קשים. חברת הביטוח שנתבעה טענה להגנתה כי "בגילה כבר לא היה לה סקס", אולם תיאלץ לשלם לה ולבעלה 28 אלף דולר

חצי נחמה? זוג מאיטליה זכה השבוע בפיצויים של 20 אלף אירו (כ-28 אלף דולרים), בעקבות תביעה שהגישו ובה טענו כי חיי המין שלהם נפגעו קשות מאז תאונת דרכים שעברה האישה. לפני שנתיים נפגעה האישה, תושבת טוסקנה, ממכונית בשעה שחצתה את הכביש במעבר חציה. היא נותרה רתוקה למיטה במשך שלושה חודשים, וסובלת עד היום מכאבי גב קשים. כתוצאה מכך, נאלצו בני הזוג להפסיק לצמיתות לקיים יחסי מין, כפי שעשו לעתים קרובות לטענתם. בנוסף, הם טענו כי אינם יכולים עוד לרכוב על אופניים או לצאת לטיולים יחדיו.

חברת הביטוח של הנהג הפוגע, שנגדה הוגשה התלונה, נקטה קו הגנה יצירתי למדי. בבית המשפט טענה כי בשל גילם המתקדם של בני הזוג, הם ממילא לא היו מקיימים יחסי מין. השופט רינו טורטורלי דחה טענה זו, וקבע כי "לא ניתן להתחשב בגילם של בני הזוג בכל הנוגע למערכת היחסים ביניהם – במין, בחברה, או בשעות הפנאי".

עורך דינם של בני הזוג, גיספ ריקוטי, אמר כי מערכת היחסים של בני הזוג "נפגעה בעקבות התאונה – לא רק חיי המין שלהם, אלא גם שגרת יומם". בכלי התקשורת באיטליה דווח כי הבעל אחראי מאז התאונה לכל מטלות הבית, ובכלל זה בישול וניקיון. כעת יוכלו השניים ליהנות לפחות מהסכום שבו יפוצו.

ידיעות נוספות שאסור לפספס:
סרט אימה: מסור חשמלי שיסף צווארו – והפועל שרד
האם זו ההוכחה לקיומן של פיות?
מרהיב: צפו בסופת ברקים כפי שהיא נראית מהחלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully