וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: רצחה את בן זוגה ב-25 מהלומות עם נעל עקב

הריב האלים בין אנה טרוחיו לבין בן זוגה השבדי הסתיים במותו. עכשיו היא נלחמת על גרסתה בבית המשפט וטוענת שהייתה זו הגנה עצמית. "היא לא הצליחה לנשום והתחננה שישחרר אותה"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

אנה טרוחיו, בת 45, מהעיר יוסטון שבטקסס עומדת למשפט באשמת רצח בן זוגה אלף סטפן אנדרסון. לפי התביעה, היא הרגה אותו במהלך ויכוח שאירע בדירתו בחודש יוני האחרון. אולם, לטענת עורך דינה, טרוחיו הייתה דווקא זו שהותקפה על ידי אנדרסון, ומכורח הנסיבות נאלצה להגן על עצמה בעזרת הנשק היחיד שהיה ברשותה - נעל העקב שלה.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: הגשם הציף את הקניון - ויצר מפל במדרגות
כוכבת הפורנו הצטלמה בעירום בבית הספר - ונכלאה
רצחה את בנה בן ה-4 כי חשבה שהוא הומו

אנדרסון, יליד שבדיה בן 59, עבד כמרצה וחוקר באוניברסיטת יוסטון. בלילה בו נהרג, יצאו השניים לשתות, וחזרו לאחר מכן לדירתו. שם, טוענת התביעה, החלו השניים להתווכח. בשלב מסויים החלו השניים להתעמת, וכתוצאה מכך נפל אנדרסון על גבו. כששכב על הרצפה, טרוחיו התיישבה עליו ומנעה ממנו לקום. לאחר מכן תקפה אותו שוב ושוב בפניו עם נעל העקב הכחולה שלה. "היא הלמה באנדרסון 25 פעמים עם עקב הנעל שלה כשהוא מדמם בחוסר ישע על הרצפה", נכתב בכתב התביעה.

טרוחיו מיוסטון טקסס שרצחה את בן זוגה השבדי בעזרת נעל עקב. רויטרס
הגנה עצמית? טרוחיו במהלך המשפט/רויטרס

מנגד, עורך דינה של טרוחיו הביא גרסה שונה לחלוטין ותיאר את אנדרסון כ"אלכוהוליסט עם נטייה לאלימות כלפי בת זוגו". הוא אמר כי בלילה בו מת אנדרסון תכננה טרוחיו לעזוב אותו וללכת לבית של חברה. ברגע שהוא גילה זאת, הוא דחף אותה לקיר, תפס אותה, וזרק אותה על הספה.

"היא לא הצליחה לנשום, והתחננה שוב ושוב שישחרר אותה", אמר. "לאחר מכן הוא התחיל לחנוק אותה, ובאותו רגע היא עשתה את הדבר היחיד שהתאפשר לה לעשות: היא לקחה את הנשק היחיד שהיה בהישג ידה - נעל - והחלה להכות אותו".

טרוחיו משוחררת כרגע בערבות בסך 100 אלף דולר ומחכה להמשך משפטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully