וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצחה את בנה בן ה-4 כי חשבה שהוא הומו

ג'סיקה דוטרו מאורגון מואשמת שהכתה למוות את בנה הקטן זאכרי. בהודעה ששלחה בפייסבוק לבן זוגה באותה תקופה, היא ביקשה שיעזור לה "לטפל" בבנה והביעה "גועל" מהתנהגותו

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אישה ממדינת אורגון שבארצות הברית מואשמת ברצח בנה בן הארבע, לאחר שהכתה אותו למוות משום שחשבה שהוא הומוסקסואל. כתב האישום הוגש נגד ג'סיקה דוטרו, בת 25, בין היתר בשל התעללות ותקיפה שהובילו למותו של בנה זאכרי בשנת 2012.

התביעה במחוז וושינגטון טוענת כי זאכרי מת כתוצאה מחבטות שספג בבטנו ובשל עיכוב בקבלת טיפול רפואי. לפי הראיות, דוטרו שלחה הודעה בפייסבוק לבריאן קנדי, בן 24, שהיה בן זוגה באותה העת, שבה לכאורה היא מפרשת את נטיותיו המיניות של בנה הקטן. היא כתבה שהיא מאמינה שבנה יגדל להיות הומוסקסואל, והמליצה לקנדי "לטפל" בו. "הוא הולך ומתנהג ככה. איכס".

עוד חדשות בעולם
בת הטייס המלזי: "הוא היה מבולבל ואבוד לפני הטיסה"
נסראללה: יש כאן מספיק עצים לקברים לחיילים הישראלים
התמונה החדשה של הנסיך ג'ורג' ממיסה לבבות בעולם

צפו בדיווח חדשותי על המקרה ברשת חדשות מקומית

ג'סיקה דוטרו הרגה את בנה בן ה-4 כי חשבה שהוא הומוסקסואל. משטרת אורגון, צילום מסך
ג'סיה דוטרו ובן זוגה לשעבר בריאן קנדי/צילום מסך, משטרת אורגון

מוקדם יותר החודש הודה קנדי כי גם הוא לקח חלק בהכאתו של זאכרי, שהובילה בסופו של דבר למותו. הוא סיפר בחקירתו כי הוא בעט בבטנו של זאכרי. לפי דיווח של העיתון "האורוגוניון", נמצאו סימני התעללות גם על בתה בת השבע של דוטרו ועל בנה בן השלוש. כריס קולברן, סנגורה של דוטרו, טען כי אמנם הלקוחה שלו היא "הורה יוצא דופן", אך היא עדיין לא אשמה ברצח.

לפני שבועיים שתי נשים ממחוז מונטריי שבקליפורניה נעצרו בחשד שכלאו והתעללו בשני ילדים 3 ו-5 ובילדה בת 8. ככל הנראה, הילדים הורעבו לזמן ממושך, ובת ה-8 אף נכבלה לקיר. החשודות הן אריקה קרייג, בת 31, וג'סיקה דיאנדה, בת 44 שחיו יחדיו ותכננו להינשא זו לזו בסוף החודש. אחת מהן היא אמו הביולוגית של הילד בן ה-3. קרייג היא סוהרת לשעבר, ודיאנדה היא אשת עסקים ויועצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully