וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו הצטלמה בעירום בבית הספר - ונכלאה

בוגרת תיכון קתולי פתחה אתר למבוגרים וספגה ביקורת קשה מהמורים והתלמידים. בתגובה היא הצטלמה בעירום בבית הספר ונשלחה לכלא: " זו תהיה חופשה ממש רעה שאני יוצאת אליה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל התלמידים בתיכון אמרו עלי דברים ממש מרושעים, אז החלטתי ללכת לשם ולהראות להם שאני פה כדי להישאר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם שווה להתנקם בבית הספר? ואלרי דאדס, צעירה בת 19 מנברסקה, החלה בסוף השבוע לרצות עונש מאסר של 45 יום, לאחר שבשנה שעברה התנקמה בבית הספר שלה ובתלמידים שבו על ידי פרסום צילומי עירום שלה שבוצעו בחצר בית הספר.

דאדס היא כוכבת פורנו שלפני כשנה החליטה לפרוש מהלימודים בבית הספר הקתולי בלינקולן, נברסקה ולפתוח עסק משלה – אתר למבוגרים בלבד תחת שם הבמה שלה "ואל מידווסט". כשהחדשות על העסק החדש התפשטו, הדרמה החלה והמורים והתלמידים בבית הספר מיהרו להעביר עליה ביקורת נבזית בתקשורת המקומית. "כל התלמידים בתיכון אמרו עלי דברים ממש מרושעים, אז החלטתי ללכת לשם ולהראות להם שאני פה כדי להישאר", היא סיפרה אז לרשת ABC.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החליטה להצטלם בעירום דווקא בבית ספרה לשעבר בזמן שזה היה סגור/מערכת וואלה!, צילום מסך

דאדס החליטה להצטלם בעירום דווקא בבית ספרה לשעבר בזמן שזה היה סגור. היא הצטלמה בכל מקום אפשרי, בין היתר כשהיא מחדירה לגופה עצמים שונים, ביניהם אפילו צלב. בתמורה היא קיבלה אז קנס על הסגת גבול ועל התערטלות בציבור. בתגובה, היא מיהרה שוב לחצר בית הספר והפעם באור יום מלא והצטלמה כשהיא ערומה – כמעט לגמרי –עם תחתונים ומדבקות על הפטמות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עשיתי מעשה לא מזיק והם מענישים אותי בצורה חסרת פרופורציה". התמונות שסיבכו את דאדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילה הודיעה המשטרה כי על האקט הזה היא לא תקבל קנס, כיוון שלא הייתה ערומה לגמרי, אולם לאחר שהסיפור זכה לתהודה בכל העולם הוגש נגדה כתב תביעה על הסגת גבול. היא הורשעה ונשלחה למאסר של 45 ימים. "אני מתייחסת לזה כאל חופשה ממש רעה שאני יוצאת אליה", היא אמרה לרשת הטלוויזיה KETV, "אני חושבת שעשיתי מעשה לא מזיק והם מענישים אותי בצורה חסרת פרופורציה".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully