וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומעים שגרים ב'מגדלי אולמרט', ומעקמים את האף"

31.3.2014 / 21:47

עם פרסום הכרעת הדין, מספרים הדיירים במתחם היוקרתי על העוול שנעשה להם לאורך השנים בשל הפרשה החמורה. "אנשים שומעים איפה אנחנו גרים ומעקמים אף. מקווים שכעת זה יסתיים"

מערכת וואלה!

השם "הולילנד" נקשר לאורך השנים לפרשת השחיתות המסועפת, שהבוקר (שני) פורסמה הכרעת הדין בעניינה. אולם, הדיירים שרכשו דירות במתחם המפואר מצאו את עצמם - שלא בטובתם - בעין הסערה הציבורית. לטענת רבים מהם, הציבור הרחב מקשר באופן אוטומטי בין הפרשה לבינם, ומתייחס אליהם כאילו הם חלק מהשחיתות שהייתה מנת חלקם של הנאשמים.

"עם סיום המשפט אני מרגיש הקלה מסוימת", טען דני סרנת, אחד מדיירי הפרויקט, "משום שהפכנו מבחינת הציבור, על לא עוול בכפנו, לשותפים לקנונייה. אנשים ששומעים איפה אני גר, אומרים לי 'מגדלי אולמרט' ומעקמים את האף". חיים פוזנר, דייר נוסף בפרויקט, הסכים עמו: "דבקה בנו השחיתות של אולמרט, כאילו אנחנו אחראים לה באיזשהו אופן". לדבריו, "צריך להבין, לא גנבנו שום דבר מאף אחד, אנשים קנו כאן דירות יקרות ממיטב כספנו שהרווחנו ביושר ובעבודה קשה. לא קיבלנו שום דבר בחינם, להפך, שילמנו יותר".

משפט הולילנד - כותרות אחרונות:
ומי המרוויח הגדול מההרשעה? החבר יאיר לפיד | פרשנות
לדור על הרשעת אולמרט: "השופט קבע - אין איש מורם מעם"
פרקליטי אולמרט מגיבים: הכרעת הדין נפלה כרעם ביום בהיר

לימור דותן, גם היא תושבת אחד הבניינים במתחם, הוסיפה כי היא "שמחה שהמשפט הזה נגמר ושאולמרט קיבל את מה שהגיע לו". לטענתה, "אנחנו הקורבנות שלו יותר מכל אחד אחר. רכשתי את הדירה הזו מירושה של אבי שחסך כל חייו. כל אחד עושה מה שהוא חושב עם הכסף שיש לו ואני החלטתי להשקיע כל מה שיש לי ולהיות חייבת לבנק לשארית חיי כי רציתי מקום איכותי. עכשיו אני מתביישת בכלל להגיד איפה אני גרה, ובוודאי שלא להזמין לכאן חברים, כאילו אני אשמה במשהו ממה שקרה".

פרויקט הולילנד. עומר מירון
"שהעירייה תסתום את הבורות". מתחם הולילנד/עומר מירון

לטענת הדיירים, לא רק תדמיתם נפגעה כתוצאה מהפרשה החמורה. הם מספרים כי מצוקתם רבת השנים קשורה גם לעובדה כי עבודות הבנייה והפיתוח במקום הופסקו מאז התפוצצות הפרשה ב-2010. "אנחנו גרים כבר כמה שנים במתחם בנייה", אמר בזעם סרנת. "כל גשם יוצר בריכות בבורות הנטושים שהשאירו הטרקטורים, וכל משב רוח מעלה מהיסודות הפתוחים אבק טרי לדירות. אני מקווה שעכשיו יתקנו את הבנייה שהפסיקו. הפכנו שבויים לסיטואציה, והדבר הזה מכעיס אותנו".

לא רוצים לסבול יותר

"יש כאן אוכלוסייה מאוד מגוונת, משפחות צעירות ומבוגרים", הוסיף פוזנר, שהבהיר כי "משהסתיים המשפט, אנו מצפים שיסתמו את כל הבורות מסביבנו שהעירייה השאירה, ואם בוחרים לתכנן תכנית בנייה חדשה שידברו גם איתנו".

לדברי דותן, "אני מקווה שהכרעת הדין תשים את הסיפור הזה מאחורינו ושהעירייה תסיים פה כבר את הבנייה. לא יכול להיות שאתה רוכש דירה במחיר מופקע ובסוף אתה גם גר באתר בנייה. אני נאבקת בכל יום לשלם את המשכנתה המטורפת על המקום שבחרתי לגור בו, ואני לא מצטערת, זו הבחירה שלי, אבל אני גם לא צריכה להמשיך לסבול לשארית חייו רק משום שאני גרה כאן ולהמשיך להיות קורבן של מושחת אחד בשם אולמרט".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully