וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחממות בקוריאה: חילופי אש בין הצפון לדרום

במסגרת תרגיל צבאי באש חיה שעורכת פיונגיאנג בחופה המערבי, נורו פגזים שנחתו במים הטריטוריאליים של קוריאה הדרומית. בסיאול הגיבו בירי ארטילרי לעבר הצפון

ספינת חיל הים של דרום קוריאה משגרת טיל שיוט. רויטרס
ספינת טילים של חיל הים של קוריאה הדרומית/רויטרס

קוריאה הצפונית ירתה היום (שני) פגזים שנחתו במים הטריטוריאליים של קוריאה הדרומית ואילו חיל הים של קוריאה הדרומית הגיב בירי ארטילרי לעבר הצפון. הפגזים נורו במסגרת תרגיל צבאי באש חיה, שבו פתחה פיונגיאנג הבוקר. בחודש האחרון קוריאה הצפונית קיימה כמה תרגולים צבאיים, ככל הנראה במחאה על תרגיל צבאי משותף שקיימו קוריאה הדרומית וארצות הברית.

מוקדם יותר היום הודיע הפיקוד הדרום-מערבי של צבא קוריאה הצפונית כי התרגיל באש חיה יתבצע בשבעה מחוזות, הסמוכים לקו הגבול הימי במערב חצי האי. לפי גורמים ביטחוניים בסיאול, קיומו של תרגיל צבאי הכולל את כל מחוזות הגבול המערביים הוא צעד נדיר.

עוד חדשות בעולם
ארדואן הכריז על ניצחון בבחירות: "אויביי ישלמו מחיר"
הימין הקיצוני בצרפת זכה להישג הגדול בתולדותיו
לברוב: "הסנקציות של המערב אינן מכאיבות במיוחד"

אתמול איימה קוריאה הצפונית לבצע ניסוי גרעיני חדש, שיהיה הרביעי במספר בשנים האחרונות. ההצהרה המתגרה פורסמה לאחר שמועצת הביטחון של האו"ם גינתה בסוף השבוע את שיגור הטילים הבליסטיים שערכה פיונגיאנג, חרף האיסור הבינלאומי המוטל עליה.

בניסוי שיגרה פיונגיאנג שני טילים בליסטיים לעבר ים יפן ושוגרו טילים בעלי טווח פגיעה בינוני למרחק של 650 קילומטרים. על פי המסתמן, מדובר בטילים מסוג "רודונג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully