וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע של עבירות תנועה חריגות בצפון

גבר שנוהג 40 שנה ללא רישיון, סב המלמד את נכדו בן ה-12 לנהוג, נהגים שיכורים שרישיונם לא בתוקף - שבת של הפרות חוק בוטות עברה על שוטרי התנועה של המחוז הצפוני

משטרת ישראל. ניר בן טובים
"אין לי מושג איך עד היום הוא לא נתפס"/ניר בן טובים

סוף שבוע עמוס, יש שיאמרו הזוי, עבר על שוטרי תחנות המשטרה במחוז הצפוני במסגרת מבצע אכיפה רחב בכבישי חבל הארץ הפסטורלי.

אחד האירועים החריגים ביותר התרחש במהלך ליל שישי כאשר שוטרי משטרת טבריה הבחינו בקשיש הנוהג במרכז העיר באופן שעורר את חשדם. כשעצרו אותו ובדקו את רישיונותיו, נדהמו השוטרים לגלות כי הנהג, תושב נצרת בן 64, נוהג ללא רישיון נהיגה מאז שהיה בן 25. כשניסו לחלץ ממנו הסברים כיצד הצליח לנהוג קרוב לארבעה עשורים עם רישיון נהיגה שתוקפו פג כבר בשנת 1975, שמר הנהג על זכותו וגזר על עצמו שתיקה. "לא היה לו מה לומר להגנתו", הסביר רפ"ק גדי רון, ממלא מקום מפקד משטרת טבריה, "הוא אמר 'ככה אני נוהג'. אין לי מושג איך עד היום הוא לא נתפס, אבל קשה לי להאמין שבמשך 40 שנה הוא לא נעצר לביקורת רישיונות".

עוד בוואלה! חדשות:
בנט: שחרור 400 אסירים פלסטינים "לא יקום ולא יהיה"
"כמו ברמאללה": אבנים, עצורים ופצועים בגדנ"ע
ראש ארגון הפשע מהמרכז שנעצר - אבי רוחן

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
"כבר תפסנו לא מעט נהגים שנהגו בלי רישיון נהיגה בכלל"/קובי ליאני

"יכול להיות שהוא נהג עם רישיון מזויף ויכול גם להיות שמישהו עצר אותו ולא בדק כמו שצריך", המשיך רפ"ק רון בהסבר, "אמנם לא מדובר במקרה שכיח, אבל היו דברים מעולם, כבר תפסנו לא מעט נהגים שנהגו בלי רישיון נהיגה בכלל. בכל מקרה תפסנו את הנהג הסורר, הוא נחקר באזהרה, שוחרר בערבות וקיבל זימון לבית המשפט".

שעות אחדות לאחר מכן, במרחק של עשרות קילומטרים מערבה משם, נתפס גבר בשנות ה-60 לחייו שהחליט להעניק לנכדו בן ה-12 שיעור נהיגה מוקדם. הגבר, תושב תמרה, זוהה שעה קודם על ידי שוטרי הסיור כשהוא יושב לצד נכדו שהיה בכיסא הנהג כאשר הרכב חונה ומנועו כבוי. השוטרים הורו לסב להוציא את נכדו ממושב הנהג והסבירו לו כי הדבר עלול להוות עבירת תעבורה. הסב ציית לדרישת השוטרים, אך זמן קצר לאחר מכן הבחינו השוטרים בנהג בן ה-12 כשהוא נוהג בחניון בכפר תמרה ולצדו סבו. להגנתו ניסה להסביר לשוטרים כי הוא "לימד את הנכד לנהוג". הסב נעצר, הועבר לחקירה בתחנת שפרעם ויוזמן בהמשך השבוע להליך שיפוט מהיר. מהמשטרה נמסר כי גם נגד הקטין תיפתח חקירה בחשד לנהיגה ללא רישיון נהיגה.

במקרה נוסף במהלך השבת, התמודדו שוטרי הסיור עם שני נהגים שנתפסו כשהם נוהגים בגילופין בטבריה. שני הנהגים, בני 23 ו-41 נתפסו כשהם נוהגים תחת השפעת אלכוהול, כשתוקף הרישיון של אחד מהם פג בשנת 2012 ורישיונו של השני נפסל על ידי בית המשפט באותה שנה, בגין עבירות תעבורה קשות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully