וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע מהמרכז שנעצר - אבי רוחן

30.3.2014 / 0:04

מעצרו של רוחן וארבעה מאנשי ארגון הפשע שלו, שבחיפוש בבתיהם נמצאו חומרי חבלה, הוארך בחמישה ימים. הרקע למעצר: סכסוך בין אנשי רוחן לכנופיות פשע הפועלות בפתח תקווה

עריכה: מיכאל ברגמן

צפו בתיעוד רגעי הפיצוץ בשוק בפתח תקווה בחודש שעבר

ראש ארגון הפשע מאזור המרכז שנעצר אמש בחשד שהתכוון לבצע אירוע חבלה הוא אבי רוחן. אמש (שבת) הורה בית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו של רוחן בחמישה ימים. יחד עם רוחן נעצרו שלשום ארבעה מחברי ארגון הפשיעה שלו: גיא שם טוב, גילי כהן, מאור כהן ואייל סטולרו. הם חשודים בביצוע עבירה של קשירת קשר לביצוע עבירה. סנגורו של רוחן, עו"ד קובי בן שעיה, אמר בתגובה: "מכל הפסטיבל התקשורתי הזה לא יישאר דבר".

עוד בוואלה! חדשות:
"כמו ברמאללה": אבנים, עצורים ופצועים בגדנ"ע
ישראל מוכנה לשחרר 400 אסירים תמורת הארכת המו"מ
כמו "מהיר ועצבני": סוכל מרוץ לא חוקי בצפון. צפו

שלשום עצרו חוקרי ובלשי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) את רוחן ואת ארבעת אנשיו, ובמהלך חיפוש בבתיהם מצאו אמצעי חבלה וחומרים מהם ניתן להרכיב מטעני חבלה. במשטרה מאמינים כי המעצר של רוחן ואנשיו מנע ניסיון חיסול עתידי, במסגרת מאבקי השליטה בין ארגוני הפשע, בעיקר בפתח תקווה. לאחרונה, בעקבות שורה של כוונות לחבלה בעיקר באזור פתח תקווה, הועברה האחריות על הטיפול בארגון הפשע מידי היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז לידי היאחב"ל.

אבי רוחן בהארכת מעצר. ינואר 2014. טל אנגלנדר, צילום מסך
אבי רוחן/צילום מסך, טל אנגלנדר

בין הגורמים עמם הסתכסך רוחן ישנם אנשים שהשתייכו בעבר לארגון הפשיעה של משפחת אלפרון. על רקע הסכסוכים הללו במשטרה מעריכים כי אירעה שורה של ניסיונות חיסול, אשר האחרון בהם התרחש בשבוע שעבר, בין ליל רביעי לחמישי - ובו כלי רכב של אדם המשתייך לארגון הפשע של רוחן התפוצץ.

עו"ד קובי בן שעיה המייצג את אבי רוחאן, נובמבר 2013. ניב אהרונסון
עו"ד קובי בן שעיה/ניב אהרונסון

מקרה בולט נוסף אירע בסוף חודש פברואר, שלאחריו נעצר ג'ורג' בית עדה, בן 27, בחשד שהשליך רימון לעבר דוכן בשוק העירוני בפתח תקווה. בית עדה הוא אחיו של צ'יקו בית עדה, הנחשב למספר 2 בארגון הפשיעה של אבי רוחן, וגם הוא אחד הבכירים בארגון.

סנגורו של רוחן, עו"ד קובי בן שעיה, אמר בתגובה: "מכל הפסטיבל התקשורתי הזה לא יישאר דבר, מרשי הגיע מיוזמתו לחקירה לא כחשוד. בעקבות חיפוש שנעשה במקום אחר הוחלט לעצור אותו. אין לי כל ספק שמרשי ישוחרר בימים הקרובים. הוא חף מפשע לחלוטין".

(עדכון ראשון: 22:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully