וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות לא הוזמנו לחתונה - והחליטו לנקום בכלה

בת 22 מרמת גן זעמה על חברתה הטובה שלא רצתה שתשתתף בחתונתה, וביקשה ללמד אותה לקח. לפי החשד, יחד עם עוד 2 צעירות, היא פרצה לביתה של הכלה - בזמן שזו עומדת מתחת לחופה

אילוסטרציה. ShutterStock
החברות הצליחו להרוס לכלה את יום חתונתה/ShutterStock

כל זוג צעיר שמתכונן לחתונה יודע כמה חשובות ההכנות ליום הגדול. מעבר לבחירת אולם השמחות, התפריט, הצלם, המוסיקה, שמלת הכלה וסידור הפרחים – עוד אחד הנושאים הכי מורכבים: מי יהיו המוזמנים לאירוע. עם זאת, לפי הסיפור הביזארי שאירע שלשום (חמישי) בבני ברק, מתברר כי לא רק עניין המוזמנים חשוב, אלא דווקא רשימת ה"לא מוזמנים".

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, באחד מאולמות האירועים במרכז הארץ, חגגו בני זוג מבני ברק את חתונתם. אלא בדיוק כשהחתן קידש את כלתו, לא רחוק משם, היה שמח הרבה פחות. לפי החשד, שלוש מחברותיה של הכלה החליטו "ללמד אותה לקח", על כך שבחרה לא להזמין אותן להשתתף במעמד המרגש.

עוד סיפורים שאסור לפספס
צפו ברגע המרגש: חירשת מלידה שומעת בפעם הראשונה
עכברוש באורך 40 ס"מ זינק מארון המטבח: "מפלצת"
קמפיין בדנמרק: "עשו סקס - למען המדינה"

כדי "לנקום" בה, כך עולה מחקירת המשטרה, הגיעו שלוש הצעירות לבית הכלה ברחוב חיים לנדאו בבני ברק ובמה שנדמה כמו מבצע מתוכנן ומוקפד, ניסו להוציא לפועל את התכנית ההרסנית שלהן. אחת מהן, בת 21 מנצרת עילית, עלתה לגג הבניין ושימשה כתצפיתנית, השנייה, בת 24 מפתח תקווה, עמדה ככוח גיבוי בכניסה לבניין, בעוד השלישית, בת 22 מרמת גן - פרצה לדירה דרך החלון.

שכניה של הכלה, ששמעו רעשים מהבית, שאמור היה להיות ריק, זיהו את הצעירה שנכנסה לדירה דרך החלון והזעיקו את המשטרה. שוטרי מרחב דן הגיעו למקום השתלטו על שלוש החשודות, לא לפני שאחת מהן התנגדה למעצר ואף נשכה את אחד השוטרים.

רק כשהובאו החשודות לחקירה, התברר לשוטרים כי לא מדובר במקרה פשוט של ניסיון פריצה ושוד, אלא במיני-טלנובלה. "הן סיפרו כי אחת מהן הייתה חברה טובה של הכלה, וכשהתברר לה שהיא לא הוזמנה לחתונה היא החליטה לעשות מעשה", סיפר לוואלה! חדשות רב-פקד אבי מועלם ממרחב דן. לדבריו, הנקמה התחילה עוד קודם לכן, כשהחשודה גנבה לכלה לעתיד את האופנוע שלה – ורק אז באה התכנית הגדולה יותר. "היא החליטה יחד עם חברותיה לפרוץ ביום החתונה לדירת הכלה ולגנוב משם רכוש", אמר רפ"ק מועלם שהוסיף כי הצעירה הסבירה שהתכוונה לגנוב מחברתה לשעבר חפצים ומתנות שהעניקה לה. מעצרן של השלוש הוארך בבית המשפט בתל אביב.

(עדכון ראשון: 21:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully