וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכברוש באורך 40 ס"מ זינק מארון המטבח: "מפלצת"

"זה היה הדבר הנוראי ביותר שראיתי בחיי" - כך העידה אם משבדיה, שחזתה בחולדה הענקית משתוללת במטבח ביתה ונאבקת על חייה. "אפילו החתול לא הסכים להיכנס"

בני משפחה משבדיה נחרדו כאשר חולדה ענקית זינקה לעברם מארון המטבח, נתפסה במלכודת והשתוללה על הרצפה אחוזת טירוף, בעודה נאבקת על חייה. אם המשפחה, סיגנה בנגסטון-קורסז, סיפרה כי החולדה, באורך 40 סנטימטרים מהראש ועד הזנב, דמתה יותר למפלצת מאשר למכרסם. "זה היה הדבר הנורא ביותר שראיתי מעודי", אמרה.

לדבריה, החולדה קפצה מפח האשפה שהיה בתוך הארון, הישר לתוך מלכודת. הקפיץ המתכתי ננעל על צוואר של החולדה, שהתרוצצה על רצפת המטבח בעודה צווחת מכאבים, כשהיא נכנסת ויוצאת מהארונות. היא נפחה את נשמתה בתום מאבק ארוך, כשבני המשפחה מביטים באימה במתרחש.

חולדה עצומה שנלכדה במטבח של משפחה בשטוקהולם. שבדיה, מרץ 2014. מתוך אתר אפטונבלדט, צילום מסך
אב המשפחה מציג לראווה את המזיק שנלכד במלכודת/צילום מסך, מתוך אתר אפטונבלדט

בשיחה עם רשת בי-בי-סי, סיפר האב, אריק קורסז, כי אפילו החתול סירב להיכנס למטבח בזמן שפגר החולדה היה מוטל על הרצפה. בני המשפחה שמעו רעשים מוזרים בוקעים מהקירות במשך כמה שבועות, ובתחילה חשבו שמדובר בעכבר. אך רק כשרוקנו את הפח, גילו שמסתתר בו יצור ענק שכזה.

"מפלצת ענקית בפח הזבל, ממש שם! הייתי מבוהלת. לא האמנתי שיש כאלה דברים ענקיים", סיפרה האם סיגנה. לדברי המשפחה, ההיתקלות עם החולדה הענקית אירעה כבר לפני כמה שבועות. הם תיעדו את המכרסם העצום והעלו את התמונות לפורום באינטרנט, וזכו בימים האחרונים להתעניינות עצומה מצד עיתונאים מקומיים וזרים כאחד. ביום שלישי השבוע, הפכה כתבה בנושא למאמר הנצפה ביותר באתר האינטרנט של העיתון השבדי אפטונדבלדט - מהעיתונים הנקראים ביותר בסקנדינביה.

לקריאה נוספת
ההורים נחרדו לגלות: "גן הילדים שורץ עכברושים"
גופת הילד הושחתה על ידי חולדות – משפחתו תפוצה
בני אור בבני חושך: איך נלחמים בחולדות הענק בניו יורק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully