וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארביב דורש מהמשטרה: "פתחו בחקירה נגד הרב פינטו"

מפקד להב 433 לשעבר שלח מכתב מיוחד לראש אגף החקירות, בו הוא טוען כי יש לזמן את הרב לחדר החקירות, בין השאר משום שבדה ראיות, שיבש מהלכי משפט והטריד עד

צילום: קובי אליהו, אבי כהן, רלי כהן, דניאל בוק, גדעון צנטנר; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו: "טובות ההנאה שקיבל ארביב": ויזה, דולרים וסוויטה)

הקרב בין מנשה ארביב לרב יאשיהו פינטו נמשך: מפקד יחידה להב 433 לשעבר העביר היום (רביעי) באמצעות עורכי דינו, גדעון פישר, יהושוע רזניק ואליהו וינוגרד, מכתב תלונה לראש אגף חקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי, בו דרש לפתוח בחקירה נגד הרב. לטענתו של ארביב, הרב פינטו שיבש הליכי משפט, בדה ראיות, הדיח בחקירה, הדיח בעדות והטריד עד לכאורה.

לפני כחודש נרשם פרק נוסף במסעו של ארביב לטיהור שמו, כשבתגובה לפרסומים בכלי התקשורת של תצהירים של בן ציון סוקי, יד ימינו של פינטו, לפיהם הרב סידר לכאורה למפקד להב 433 סוויטות מפוארות ורכש עבורו דירת יוקרה, הציג הניצב לשעבר מסמכים שבעזרתם ביקש להוכיח כי התצהירים של סוקי והקבלות שהציג מזוייפים.

פרשת הרב והניצב - כותרות נוספות:
ארביב הגיש מסמכים "מפלילים" נגד עוזרו של פינטו
המיילים המפלילים: כך "שיחד" הרב פינטו את ניצב ארביב
הרב פינטו לחסידיו: "נועצים בנו שיניים אכזריות"

ניצב מנשה ארביב מוסר הודעה על פרישתו מהמשטרה, ינואר 2014. דרור עינב
ארביב מודיע על פרישה מהמשטרה, חודש שעבר/דרור עינב

לדברי ארביב, בכלי התקשורת פורסמו קבלות המעידות כי הוא התארח במלון מטרו בניו יורק, בבעלותו של סוקי, ולא שילם בעבור הלינה. ארביב טוען מצדו כי באותם ימים היה בוושינגטון, במסגרת תפקידו כנספח המשטרה והמשרד לביטחון פנים לבירה האמריקנית, כפי שהציג בלוח זמנים. בנספח בנושא נכתב בין השאר כי הוא אירח בארצות הברית את הנשיא שמעון פרס ונועד עם שורה של אנשי ביטחון.

בתחילת החודש: פנייה של ארביב לווינשטין

בנושא קנייתה של דירת יוקרה בצפון תל אביב בפרויקט השייך לאיש העסקים לב לבייב, טען ארביב כי מדובר בטענה שקרית, וכי מבדיקה של חברת "אפריקה ישראל" עלה כי בשנת 1997 לא מכרה החברה אף דירה. ארביב אף צירף תצהיר של בנו צחי, שעבר בדיקת פוליגרף באוסטרליה, שם הוא מתגורר. בשאלות שנשאל השיב לכאורה הבן כי בשום שלב לא קיבל סיוע מהרב פינטו.

בתחילת החודש העביר ארביב מכתב מיוחד ליועץ המשפטי לממשלה,יהודה וינשטיין, ולפרקליטות המדינה, אליו צירף ראיות אשר מוכיחות לטענתו, כי הטענות של הרב פינטו כלפיו הן עלילה. פינטו עצמו נמצא בימים אלה בחו"ל, ופרקליטיו מנהלים משא ומתן לשם חתימה על עסקת טיעון עם הפרקליטות בעניינו, שתכלול הפחתת עונש מאסר תמורת מידע מפליל על ארביב.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully