וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארביב הגיש מסמכים "מפלילים" נגד עוזרו של פינטו

הניצב הפורש מסר ליועץ המשפטי לממשלה מסמכים המוכיחים לכאורה כי התצהירים של בן ציון סוקי והקבלות שהציג מזויפים. פרקליטי הרב: "הבל ורעות רוח, האמת תתגלה בחקירתו"

צילום: קובי אליהו, אבי כהן, רלי כהן, דניאל בוק, גדעון צנטנר; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

ניצב מנשה ארביב משיב אש: לאחר שבשבוע שעבר פורסם תצהירו של בן-ציון סוקי – עוזרו של הרב יאשיהו פינטו – כעת מגיע תורו של מפקד להב 433 לשעבר להציג אסמכתאות. באמצעות עורך דינו גדעון פישר הציג שלשום (שישי) ארביב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין מסמכים שבעזרתם הוא מוכיח לטענתו כי התצהירים של סוקי והקבלות שהציג מזויפים.

לדברי ארביב, בכלי התקשורת פורסמו קבלות המעידות כי הוא התארח במלון מטרו בניו יורק, בבעלותו של סוקי, ולא שילם בעבור הלינה. ארביב טוען מצדו כי באותם ימים היה בוושינגטון, במסגרת תפקידו כנספח המשטרה והמשרד לביטחון פנים לבירה האמריקנית, כפי שהציג בלוח זמנים. בנספח בנושא נכתב בין השאר כי הוא אירח בארצות הברית את הנשיא שמעון פרס ונועד עם שורה של אנשי ביטחון.

פרשת הרב והניצב - התפתחויות אחרונות:
המיילים המפלילים: כך "שיחד" הרב פינטו את ניצב ארביב
"השוחד לארביב": "שכר" קבוע לבנו, סיוע נדיב בקניית דירה
הרב פינטו לחסידיו: "נועצים בנו שיניים אכזריות"

ניצב מנשה ארביב מוסר הודעה על פרישתו מהמשטרה, ינואר 2014. דרור עינב
"פינטו ואנשיו ממציאים שקרים באשר לטובות הנאה מרושעות ודמיוניות". ארביב מודיע על התפטרותו, החודש/דרור עינב

בנושא קנייתה של דירת יוקרה בצפון תל אביב בפרויקט השייך לאיש העסקים לב לבייב, טען ארביב כי מדובר בטענה שקרית, וכי מבדיקה של חברת "אפריקה ישראל" עלה כי בשנת 1997 לא מכרה החברה אף דירה. ארביב אף צירף תצהיר של בנו צחי, שעבר בדיקת פוליגרף באוסטרליה, שם הוא מתגורר. בשאלות שנשאל השיב לכאורה הבן כי בשום שלב לא קיבל סיוע מהרב פינטו. עוד טען ארביב הבן כי בשום שלב לא קיבל לבסוף "גרין קארד", ונמצא דובר אמת בסוגיה זו.

עוד לדברי ארביב, במהלך שהותו בארצות הברית נעשה שימוש בוויזות אוסטרליות במסגרת עבודתו אצל הוריה של רעייתו העוסקים בתחום היהלומים באוסטרליה. "בשום שלב הם לא החזיקו 'גרין קארד'", כתב עו"ד פישר. "הרב פינטו ואנשיו מפרטים את המידע שמסרו בתוך תצהירי שקר שהינם עבירות פליליות לכאורה לכשעצמן, תוך שעוזרו של הרב, בן ציון סוקי, מהלך אימים בכך שיתאבד בשביל הרב. ואכן כנראה זו הדרך שבה בחרו אנשי הרב. דומה כי התמונה ברורה כשמש: הרב פינטו ואנשיו ממציאים שקרים נגד ניצב ארביב ובני משפחתו, באשר לטובות הנאה מרושעות ודמיוניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תצהירי שקר שהינם עבירות פליליות". בן ציון סוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין מדובר בפעם הראשונה שבה מושמעות טענות נגד התנהלותו של סוקי. בתחקיר שפורסם בוואלה! חדשות עלו שורה של טענות בדבר התנהלותו הבעייתית לכאורה, ובכלל זה מעילה בכספים.

פרקליטיו של הרב פינטו, עורכי הדין אלי זהר, רועי בלכר ומשה מזור, מסרו בתגובה לטענות לפיהן המסמכים שהוצגו מצד מקורבי הרב מזויפים, כי "טענותיו של ניצב ארביב כנגד הרב פינטו הן הבל ורעות רוח. כל מי שעיניו בראשו מבין כי התפטרותו של ניצב ארביב מהמשטרה לא הייתה מעשה של אצילות נפש, אלא מעשה נואש של מי שמבקש למנוע בכל מחיר את חקירתו. כך יש להתייחס גם למכתב באי כוחו. אין ספק בלבנו כי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה ימצאו את הדרך להורות באופן מידי על חקירתו של ניצב ארביב במחלקה לחקירות שוטרים. או אז תתגלה האמת כולה".

(עדכון ראשון: 20:21)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully