וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרופא שהטריד מינית יולדת ניסה לחזור לחדרה"

27.3.2014 / 0:40

א', שהתלוננה כי הוטרדה בשערי צדק, סיפרה: "עשו לי עוול נוראי ואין מי שיגן עליי". בני משפחתה ביקרו את המשטרה על שלא הגיעה לקבל את תלונתה. גורם משטרתי: פניותינו נדחו

חדר לידה. ShutterStock
המשפחה מבקרת את המשטרה/ShutterStock

א', האם הטרייה בת ה-19, שהתלוננה כי הוטרדה מינית על ידי רופא מרדים בבית החולים שערי צדק בירושלים שנתן לה זריקת אפידורל בלידה, מנסה עדיין להתאושש. משפחתה טענה אמש (רביעי) כי הרופא המשיך להסתובב במסדרונות בית החולים לאחר המקרה ואף ניסה להיכנס לחדרה של האם פעמיים, אך נחסם על ידי אחת האחיות. כמה שעות אחרי המקרה, ילדה הצעירה בת בכורה. למקורביה סיפרה א': "היום אני יודעת בבירור שעשו לי עוול נוראי ואין מי שיגן עליי". קרובי משפחתה מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה בעניין, שלדבריהם, לא הגיעה לגבות את תלונתה.

"הסיפור כל כך מזעזע. האשמות שהאחיות הטיחו ברופא היו קשות, ולמרות זאת המשטרה לא עושה דבר", סיפר לוואלה! חדשות בן דודה של היולדת. לדבריו, "המשטרה ניסתה להגיע אתמול בשעות הצהריים לגבות ממנה עדות, אך היא עדיין הייתה בהתאוששות מהלידה ולכן ביקשתי מהם להגיע במועד מאוחר יותר. היום משעות הבוקר אני מנסה ליצור קשר עם החוקרות בכל דרך אפשרית ללא הצלחה. התקשרתי לתחנה, ביקשתי שיטפלו וכלום לא קרה. המשטרה מפיצה שקרים שאנו לא רוצים להתלונן. התחננתי שיבואו שוב לבית חולים, לשמוע את הסיפור שלה, שיגבו עדות מהאחיות, מאנשים שהיו שם וכלום לא קרה עד עכשיו. הרופא ממשיך להסתובב בחופשיות".

הסיפורים החמים בחדשות:
מלזיה: לוויין איתר 122 עצמים החשודים כשברי המטוס
אמו של אחד החשודים באונס הקבוצתי: "היא אנסה אותו"
אחרי הג'ירף: גן חיות דני המית 4 אריות בריאים

לטענת קרובי היולדת, התקיפה המינית הייתה מתוכננת מראש, משום שהרופא ביקש מאמה של היולדת ומאחות המחלקה לצאת מהחדר כיוון שלטענתו היא זקוקה למנוחה. "דקה אחרי זה הוא כיבה את האור וכיסה אותה בשמיכה. הרופא החל ללטף אותה בכמה מקומות בגוף ואז החל לנשקה, תחילה על הלחי ולאחר מכן בפה תוך שהוא מחדיר את לשונו", סיפר אתמול בן דודה. "היא לא הבינה במה מדובר, צריך להבין שמדובר באישה חרדית שמעולם לא חוותה מגע כזה של גבר זר. בעלה ישן עמוקות ליד ולכן לא ידע על המתרחש. במשך שעה היא בכתה עד שניגשה אליה אחות ושאלה אותה מה קרה. לאחר שהגעתי לבית החולים, הזעקתי את המשטרה ואיתה הגיע אחראי המשמרת וקב"ט בית החולים".

בבית החולים הדגישו כי מדובר ברופא מרדים שעובד בבית החולים שנים רבות ולא ידוע על תלונות נוספות נגדו. "הוא בגד בנו, באמון שנתנו בו", סיפרו אנשי צוות שמכירים את הרופא. "אנו משקיעים את הנשמה שלנו ביולדות ופתאום בא רופא בכיר, מישהו שאמור להיות אחראי על הצוות והורס הכול. לא היו לו תלונות או עבר בנושא ועל פניו זה מקרה מאוד מפתיע".

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "היולדת הגישה בצהריים תלונה בפני חוקרת שהגיע אליה לבית החולים והמשטרה תמשיך בחקירת האירוע". בנוסף, גורמים בכירים במשטרת ירושלים הביעו מורת רוח קשה מהתנהגותם של בני המשפחה, שדחו לטענתם את פניות המשטרה להגיש תלונה ב"טענות שונות ומשונות, בעוד קרוב המשפחה מצא לנכון לפרוש את פרטי המקרה בכלי התקשורת".

(עדכון ראשון: 22:40)

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully