וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים במסיבת מין וסמים בפרו? "יצא מפרופורציות"

26.3.2014 / 0:05

ישראלי המתגורר בקוסקו טען שהתיאורים בתקשורת שלפיהם המשתתפים במסיבה באתר ארכיאולוגי גנבו עתיקות וקיימו יחסי מין אינם נכונים, אך הודה שנתפסו סמים. "המקומיים עבדו עליהם"

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

מסיבה ללא אישור? יחסי מין קבוצתיים? ישראל המתגורר בפרו טוען כי התיאורים בתקשורת על אודות מסיבת הטבע בקוסקו שבה השתתפו עשרות תיירים ישראלים ואשר יצאה מכלל שליטה מוגזמים ולוקים בחוסר דיוק. "הכול יצא מפרופורציה בתקשורת", אמר אמש (שלישי) גלעד דוכבני בשיחה עם וואלה! חדשות.

עוד חדשות חמות בוואלה!:
ארה"ב: ישראלים חייבים ויזה בשל בידוק מפלה לערבים
שערוריית המין שמסעירה את ההתנחלות החרדית
צריך לחדש רישיון? בקרוב תישאל על תרומת איברים

על פי הפרסומים בתקשורת, המסיבה נערכה באתר הארכיאולוגי סקסיהומאן ובמקום נתפסו כמויות גדולות של סמים בכמויות גדולות, כמו גם כדים עתיקים ושברי עתיקות. "גם לדברי המקומיים, אין לישראלים שום קשר לעתיקות", טען דוכבני. "מדובר באזור שיש בו הרבה גניבת עתיקות וכן סחר בעתיקות וכל מה שקרה הוא שנמצאו בדירה עתיקות. לישראלים אין כל קשר אליהן. גם הפרסומים על אורגיות שהתקיימו במקום לא נכונים בכלל. נמצאו שם סמים, ביניהם קוק ומריחואנה, גם על המקומיים וגם על הישראלים, אבל שאר הפרסומים - גם בישראל - אינם נכונים".

משטרה פשטה על מסיבת טבע, רוב העצורים הם ישראלים. קוסקו, פרו. מרץ 2014. צילום: דיפיוז'ן, "אל קומרסיו פרו"., אתר רשמי
המשטרה פושטת על המקום בו נערכה המסיבה/אתר רשמי, צילום: דיפיוז'ן, "אל קומרסיו פרו".

לדברי דוכבני, בעליה של המסעדה הישראלית "אלנבי" המתגורר בפרו קרוב לשמונה שנים, הישראלים נעזרו במקומיים לארגון המסיבה. "כמה ישראלים התארגנו לערוך מסיבת טראנס במקום", תיאר. "כמה מקומיים שמתגוררים במקום סייעו להם לשכור דירה בשכונת מגורים הסמוכה לשמורה וכ-60 ישראלים הגיעו לחגוג במקום".

הוא הסביר כי מדובר במקום שאסור לערוך בו מסיבות בגלל חשיבותו, אך המקומיים שיקרו לישראלים וטענו בפניהם כי הצליחו להשיג את האישורים הנדרשים. "צריך להבין שהשמורה הזו היא מאוד חשובה לפרואנים", אמר. "זה המקום שמידי שנה עורכים בו את פסטיבל השמש ב-24 ביוני לכבוד חג השמש על פי דתה של האוכלוסייה במקום. מדובר במקום מהמם. המסיבה עצמה לא הייתה בשמורה אלא בשכונת מגורים שסמוכה לה. המסיבה החלה ולאחר שהתברר על קיומה הגיע למקום שוטר בשעות הבוקר המוקדמות ולאחר כמה שעות הגיעו כוחות גדולים של משטרה שכיתרו את המקום ולא אפשרו לאף אחד לצאת ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"לא נגרם נזק תדמיתי"

מאז פורסם המקרה, התקשורת המקומית לא מפסיקה לעסוק בזה. "כל התקשורת מתעסקת באירוע כיוון שמדובר בשמורה כל כך חשובה באזור", הסביר דוכבני. "כבר כשהשוטרים הגיעו כדי לבצע את המעצר, הם הגיעו עם הרבה תקשורת וזה לא יורד מהכותרות".

משטרה פשטה על מסיבת טבע, רוב העצורים הם ישראלים. קוסקו, פרו. מרץ 2014. צילום: דיפיוז'ן, "אל קומרסיו פרו"., אתר רשמי
"הפרואנים מאוד אוהבים את הישראלים"/אתר רשמי, צילום: דיפיוז'ן, "אל קומרסיו פרו".

דוכבני העריך כי האירוע לא השפיע על דעתם של המקומיים על הישראלים. "זו הפעם הראשונה שאנו נתקלים באירוע כזה", אמר. "הפרואנים מאוד אוהבים את הישראלים, אין פה איזה נזק תדמיתי. מדובר במטיילים רבים שמוציאים הרבה כסף והמקומיים מאוד אוהבים את הישראלים שבאים לפה. כמי שגר פה כבר זמן רב, מעולם לא נפגשתי בגילוי שנאה כלפיי מצד המקומיים והיחסים מעולים".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully