וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נתפס בנתב"ג עם 2 קילו קוקאין שהוסתרו בקיבתם

גבר ואישה כבני 40 שנחתו בישראל מקולומביה, עוררו את חשדם של השוטרים בנתב"ג, שסברו כי הם מנסים להבריח סמים. כשנשלחו לעבור צילום רנטגן בבית החולים, התגלה השלל בגופם

המשטרה הצליחה לסכל הברחת קוקאין שהוברח בקיבתם של גבר ואישה כבני 40, בתמונה: צילום הרנטגן בבית החולים, מרץ 2014. חטיבת דובר המשטרה
צילום הרנטגן של אחד מבני הזוג. שקיות הקוקאין מסומנות באדום/חטיבת דובר המשטרה

המשטרה סיכלה במהלך ליל אתמול (שלישי) הברחה של שני ק"ג של קוקאין נוזלי טהור, אשר הוחבאו בקיבתם של גבר ואישה, תושבי קולומביה כבני 40, שהגיעו לישראל. צילומי הרנטגן בבית החולים שיבא בתל השומר חשפו את הסם, שהוסתר בגופם של בני הזוג בשקיות.

בשל התנהגות חשודה של השניים עם נחיתתם בנמל התעופה בן גוריון, החליטו בלשי יחידת העילית 747 של משטרת נתב"ג לתשאל את בני הזוג הקולומביאנים. הם סיפרו אמנם כי הגיעו לטייל בישראל, אולם השוטרים חשדו כי הם מבקשים להבריח סמים בגופם אל תוך תחומי המדינה. השניים הובאו לבדיקת רנטגן בבית החולים בתל השומר, שם התברר כי בקיבתו של כל אחד נמצא כק"ג של קוקאין במצב טהור, מונח בתוך שקיות.

מפקדת משטרת נתב"ג, ניצב-משנה סיגל בר-צבי, אישרה למפקד יחידה 747, רב-פקד נועם דשתי, להמשיך לחקור את הנושא, ובמהלך החקירה, הצליחו השוטרים לאתר את מזמין הסם בישראל, תושב תל אביב, שנעצר לחקירה. הפרשה הועברה להמשך טיפול בימ"ר תל אביב. במשטרה מעריכים כי שוויו של הסם שנתפס נאמד בכמה מיליוני שקלים, והוא היה מיועד להיות מופץ באזור המרכז ובתל אביב.

עוד בוואלה! חדשות:
ארה"ב: ישראלים חייבים ויזה בשל בידוק מפלה לערבים
נתניהו לחברי מרכז הליכוד: "צריך את הגיבוי שלכם"
צריך לחדש רישיון? בקרוב תישאל על תרומת איברים

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully