וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לחברי מרכז הליכוד: "צריך את הגיבוי שלכם"

ראש הממשלה נפגש עם פעילי מפלגתו על רקע המערכה העיקשת שמנהל מולו סגן שר הביטחון דני דנון. "תנו לי את הכוח להנהיג", ביקש מהם נתניהו: "אני צריך את התמיכה שלכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו משתתף בפורום מנכ"לים בבאר שבע, מרץ 2014. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בפגישה עם חברי מרכז הליכוד ופעילי מפלגתו בבאר שבע, היום/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ניצב לאחרונה במסלול התנגשות חזיתי עם יריב עיקש מבית. בן מפלגתו, סגן שר הביטחון דני דנון, מנהל מולו מערכה עיקשת בתוך מוסדות הליכוד, ובעוד כשבוע, במהלך ועידת המפלגה צפוי עימות חזיתי בין השניים, בשל כוונתו של דנון להעלות לדיון כמה נושאים שנויים במחלוקת, כדוגמת פירוק השותפות עם ישראל ביתנו או דיון מדיני שבו ינסה לחשק את נתניהו בהחלטה על התנגדות למדינה פלסטינית.

עוד חדשות בוואלה!:
ארה"ב: ישראלים חייבים ויזה בשל בידוק מפלה לערבים
פעוט נפל מגובה 9 מטרים בבאר שבע; מצבו קשה
צריך לחדש רישיון? בקרוב תישאל על תרומת איברים

היום (שלישי) בצהריים נפגש נתניהו עם חברי מרכז ליכוד ופעילים של המפלגה בבאר שבע, וביקש את תמיכתם בהצבעות הקרובות בוועידה. "אני צריך את הגיבוי והגב שלכם, תנו לי את הכוח להנהיג", אמר ראש הממשלה לנוכחים בפגישה. "היה ניתוק בינינו לאחרונה, כי הייתי עסוק בחיזבאללה, ברמת הגולן ובסוריה, אבל אני רוצה לראות אתכם (בוועידה)", המשיך נתניהו. "יש כ-100 אלף טילים שמכוונים לנתיבות, שדרות, באר שבע ואופקים. אני צריך לדאוג לביטחון המדינה - וזה לא ספין, זוהי האמת. אני עובד 18 שעות ביממה, ש-70% מהם מוקדשים לביטחון. אני צריך את התמיכה שלכם".

שחרור אסירים? "יכול להיות שלא יהיה כלום"

במהלך דבריו, פנה נתניהו אל ראש העיר דימונה, בני ביטון, וקבל בפניו על הקשיים שמערים עליו דנון. "תאר לך שלא היית קובע סדר יום בדימונה, מה היה קורה, תוהו ובוהו", אמר לו. "אנחנו על הסוס ובקלות יכולים להפיל אותנו. יש סדר יום טוב ונכון, ואנחנו צריכים להפיח רוח חיים במוסדות המפלגה. אזרחי מדינת ישראל רוצים שאני אנהיג ואני צריך שתיתנו לי גיבוי".

בנוגע לשאלה אם הפעימה האחרונה של שחרור האסירים תתבצע כמתוכנן, אמר ראש הממשלה כי "צריך לחכות בסבלנות, יכול להיות שלא יהיה כלום ויכול להיות שיהיה משהו לא צפוי. אנחנו מתמרנים היטב. אני נשאר בליכוד ואני לא מתכוון לעזוב את הבית".

נתניהו התייחס להסלמה ברצועת עזה ואמר: "שמונה שנים אני ראש ממשלה ואף פעם לא הייתי בגישת הבלגה והכלה, יתנו – יחטפו". לדבריו, בין השנים 2005-2009 "שיגור הטילים עלה ועלה עד שהטפטוף הפך למבול". עם זאת, "מאז שאני ראש ממשלה, הטרור ירד לרמה הנמוכה ביותר, גם בנפגעים וגם בשיגורים".

הוא התייחס לאיום המרכזי על ישראל. "יש גורמים ומשטרים שרוצים להשמיד אותנו", אמר. "צריך לטפל באיראן ולמנוע ממנה את היכולת הזאת. אסור לתת לאיראן, לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי להרים את הראש".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully