וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס סימס איומים לישראלים: "אתה גלעד שליט הבא"

ארגון הטרור השולט ברצועת עזה מאז 2007 שלח מסרונים לגורמי ביטחון ועיתונאים בישראל, שבהם נכתב באנגלית וכן בעברית קלוקלת: "אם עזה הותקפה חייהם של ציונים יהיו גיהינום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שליט הבא". ההודעות ששלחו אנשי חמאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתקפת לוחמה פסיכולוגית של ארגון הטרור חמאס כלפי גורמים ישראליים: כמה גורמי ביטחון ועיתונאים בישראל קיבלו אמש (שבת) הודעות טקסט, שנכתבו בשם ארגון הטרור השולט על רצועת עזה מאז 2007, שבהן נכתב בעברית קלוקלת: "(עז א-דין) אל-קסאם בחר בך להיות (גלעד) שליט הבא".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד נדיר: פעולת הימ"מ במחנה הפליטים בג'נין
מי רכש מכשיר החייאה לרמטכ"ל?
אוסטרליה: "שברי המטוס" שהתגלו הם ריכוזי אצות

במקביל לשליחת ההודעות, באתר החדשות הביטחוניות "ישראל דיפנס" נשתלו מודעות מטעם הארגון, שבהן נכתב: "אם עזה הותקפה אז חיים של ציונים יהיו גיהינום". אנשי חמאס שלחו הודעות מאיימות נוספות שבהן כתבו בין היתר: "אל קסאם הבטיח בנקמה והיה את הנקמה והחשבון עדיין לא נגמר והבא יותר נורא" וכן "חמאס. במלחמה הבאה כל ארץ פלסטין תחזור".

חמאס השתלט חלקית על אתר israel defence. israel defence, צילום מסך
צילום מסך מתוך אתר "ישראל דיפנס"/צילום מסך, israel defence

הודעות מסוג זה נשלחו במהלך מבצע "עמוד ענן" שיזם צה"ל נגד חמאס בנובמבר 2012. ארגון הטרור שלח אז הודעות דומות לאזרחים ישראלים, במטרה להפחידם ולזרוע פחד בקרבם. גורם ביטחוני בכיר התייחס לאחרונה לשליחת המסרונים במהלך המבצע, ואמר כי במערכת הביטחון מתייחסים בכובד ראש למלחמה הפסיכולוגית שחמאס מנסה להפעיל, כיוון שמדובר בניסיון לפגוע בתחושת הביטחון של אזרחי ישראל. גורמי ביטחון מעריכים כי הפעולה הזו היא המשך ישיר למסיבת העיתונאים של חמאס ביום חמישי, במהלכה הצהירו הפעילים כי המנהרה שנחשפה ברצועת עזה היא "מנהרה ישנה" - ולא מנהרה חדשה כפי שציינו בצה"ל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד פיקוד דרום, אלוף סמי תורג'מן, הסביר כי חמאס, שנתון בלחץ, קיים את מסיבת העיתונאים כדי להפחית את רמת החיכוך עם ישראל. גורמי צבא בפיקוד דרום הסבירו כי אם חמאס לא ישמור על השקט ברצועת עזה הוא יגרור את צה"ל לתגובה קשה. ב-8 באפריל צפויה מתקפת סייבר על ידי ארגונים והאקרים פרו-פלסטינים שהצהירו כי בכוונתם להפיל את רשת האינטרנט של מדינת ישראל.

(עדכון ראשון: 21:24)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully