וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא סוריה מאשר: "חייל אחד נהרג בתקיפת הציונים"

"התוקפנות הישראלית וניסיונות ההסלמה מסכנות את יציבות האזור", נמסר בהודעה רשמית מצבאו של אסד. "ניסיון להסיט את תשומת הלב מניצחון הצבא הסורי, בעיקר מהניצחון ביברוד"

צילום: אדריאן הרבשטיין, יותם אסרף – ג'יליס, עריכה: יאיר דניאל, מתן חדד, קריינות: לירון בארי

"הנהגת הצבא הסורי מסרה כי מטוסי האויב הישראלי הפציצו היום בבוקר יעדים באזור קוניטרה. ההתקפה הביאה להריגת חייל אחד ופציעת שבעה אחרים" – כך דווח היום (רביעי) ברשת "אל-מיאדין", הנחשבת מקורבת לחיזבאללה. "התוקפנות הישראלית התבצעה באותו זמן בו התקיפו טרוריסטים מירדן את הכלא המרכזי בדרעא", עוד נמסר בהודעה.

ברשת "אל-מנאר" הלבנונית דווח: "הצבא הסורי מוסר כי תוקפנות הציונים היא ניסיון להסיט את תשומת הלב מניצחונות הצבא הסורי, בעיקר מהניצחון ביברוד. כמו כן, מוסר הצבא הסורי כי ניסיונות ההסלמה ופעולות התוקפניות החוזרות ונשנות מסכנות את יציבות האזור".

עוד על ההתחממות בצפון:
אלוף פיקוד צפון: "המצב נפיץ, ניצוץ בגבול יכול להצית עימות"
גנץ על סוריה: "מקווה בשבילם שיפסיקו עם השטויות"
חיל האוויר תקף הלילה יעדים של צבא אסד ברמת הגולן הסורית

כוח צה"ל נפגע ממטען ליד מג'דל שמס, מרץ 2014. ג'יליס
"נתקפו מטרות של צבא סוריה שסייעו לביצוע פעולת טרור". פינוי חיילי צה"ל שנפצעו באזור מג'דל שמס/ג'יליס

דובר צה"ל מסר כי כוחות צה"ל תקפו הלילה כמה מטרות של צבא סוריה וגורמי ביטחון סוריים ברמת הגולן הסורית, "אשר אפשרו וסייעו לביצוע פעולת טרור אתמול בשעות אחר הצהריים שבה נפגעו ארבעה מכוחותינו".

בהודעה נמסר כי המטרות הינן מפקדות וסוללות ארטילריה של צבא סוריה וכן מחנה אימונים השייך לצבא סוריה. "צה"ל שומר לעצמו את הזכות לפעול בכל דרך ובכל זמן שיראה לנכון כדי להגן על תושבי המדינה", נכתב בהודעת דובר צה"ל. לפי דיווח ברשת "אל-ערביה", האתרים שהותקפו שייכים לחטיבות 90 ו-68 של צבא סוריה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס לנושא בפתח ישיבת הממשלה: "צה"ל תקף הלילה מטרות בשטח סוריה. אלו מטרות של גורמים סורים שלא רק אפשרו, אלא גם שיתפו פעולה עם ההתקפות על כוחותינו". נתניהו הוסיף כי המדיניות הישראלית "מאוד ברורה – אנחנו פוגעים באלה שפוגעים בנו". "המדיניות התקיפה הזאת היא שאחראית לכך שביטחון ישראל נשמר וביטחונם של אזרחי ישראל נשמר", סיכם ראש הממשלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, התייחס היום גם הוא בפתח מפגש עם תלמידים בגן יבנה להתחממות בגזרה הצפונית, ואמר: "אני מקווה בשבילם שיפסיקו עם השטויות. אנחנו דרוכים ועוקבים אחרי מה שקורה. מי שיפעל נגדנו מכל מקום ירגיש אותנו בחזרה".

מפקד פיקוד הצפון, אלוף יאיר גולן, התריע אתמול: "המצב בגבול הצפון הוא כעת נפיץ מאוד וניצוץ יכול לזרז עימות, גם אם הוא לא בהכרח רצוי על ידי הצדדים". בריאיון שהעניק לעיתון הצרפתי "לה פיגארו", טרם פיצוץ המטען שגרם לפציעתם של ארבעה חיילי חטיבת הצנחנים, הוסיף האלוף כי בצה"ל עוקבים בדאגה אחרי ריכוז כוחות הג'יהאד העולמי והמורדים בקרבת הגבול: "אחרי משטרו של אסד, ישראל תהיה היעד הבא שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully