וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקף נערים שחזרו ממסיבת פורים במרכז נתניה

בן 19 נעצר בחשד שביצע מעשה סדום בנער בן 16 ושדד ממנו באיומים טלפון נייד ושרשרת. לאחר שהתלונן במשטרה, התגלה מקרה דומה שאירע זמן קצר לפני כן. בחקירה, הוא הודה במעשים

אילוסטרציה. ShutterStock
כשעבר ליד התחנה המרכזית, התנפל עליו אלמוני, חנק אותו וגרר אותו לסמטה סמוכה/ShutterStock

תושב נתניה בן 19 נעצר הלילה (שני) בחשד שתקף מינית בצורה קשה נער בן 16, שדד ממנו את הטלפון הנייד שלו ושרשרת שענד על צווארו, כמו גם בחשד שדד באיומים את הטלפון הנייד של נער אחר. בחקירתו הראשונית הכחיש החשוד את המיוחס לו, אולם לאחר חקירה נוספת קשר עצמו לשני האירועים.

בן ה-16 שב לביתו סמוך לשעה 1:00 לאחר שבילה עם חבריו במסיבת פורים במרכז העיר, וכשעבר ליד התחנה המרכזית, התנפל עליו אלמוני, חנק אותו וגרר אותו לסמטה סמוכה. שם, לפי החשד, ניסה לבצע בו מעשה סדום, ואילץ את הנער, תוך שהוא מפעיל אלימות קשה, לבצע בו מעשה סדום נוסף. לאחר מכן שדד ממנו את הטלפון הנייד והשרשרת.

עוד בוואלה! חדשות:
מלזיה פרסמה מפות חדשות של נתיב המטוס הנעלם
פרשת סחיטה חמורה: עבריין בכיר ופרקליט מוכר נחקרו
מקרה נדיר של הדבקה ב-HIV בין נשים התגלה בארה"ב

הנער מיהר להימלט והזעיק את המשטרה, אז התברר שכמה דקות קודם לכן התקבלה קריאה על אירוע דומה במוקד המשטרה. נער נוסף סיפר שהותקף סמוך לתחנה המרכזית בעיר על ידי אלמוני, אשר שדד ממנו את הטלפון הנייד שלו.

צוות השיטור העירוני של תחנת משטרת נתניה איתר את הנער שנשדד וקיבל ממנו תיאור של התוקף. סריקות שבוצעו הובילו לאיתור החשוד שענה לתיאור שנמסר. בידו הוא החזיק בטלפון שנשדד על פי החשד מהנער. בחיפוש על גופו של החשוד נמצאה גם השרשרת שנשדדה מהנער בן ה-16. הצעיר נעצר והובא לחקירה, במהלכה הודה כאמור בחשדות. בכוונת המשטרה להביא את החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully