וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים ניצלו בלונדון - בזכות אדם שניסה להתאבד

כוחות הצלה שניסו למנוע מאדם להתאבד בקפיצה מהגשר המפורסם בבריטניה, הבחינו באדם טובע במי הנהר הזורם תחתיו - והצילו אותו. האיש שניסה לקפוץ שוכנע לרדת מהגשר

תושב לונדון שניסה להתאבד בקפיצה מגשר לונדון, לא תיאר לעצמו כי במעשיו הציל את חייו של אדם שטבע בנהר התמזה, הזורם תחת הגשר המפורסם בבירת בריטניה. העיתון הבריטי "גרדיאן" דיווח שלשום (שישי) כי עוברי אורח שהבחינו בליל רביעי השבוע באיש המתכנן לקפוץ אל מותו, הזעיקו את כוחות ההצלה למקום. כשהשוטרים וחברי ארגון סירות ההצלה המלכותי (RNLI) הפועל ברחבי הממלכה, הגיעו לאזור שמתחת לגשר, הם הבחינו באדם שנסחף בזרם הנהר ומיהרו למשות אותו מהמים.

עוד בוואלה! חדשות:
רצח באילת: צעיר נדקר למוות בכניסה לבניין
יצאה לשחרר את הכלב – וגילתה שפיתון טרף אותו
פלסטיני התנגש במחסום מג"ב בגוש עציון; 4 נפצעו קל

האיש שסבל מהיפותרמיה הועלה לסירת ההצלה. הוא הצליח לומר למחלצים כי הוא בן 33 אך לא מעבר לכך, וכן לא כיצד נפל לנהר. במקביל, שוטרים שהוזעקו למקום הצליחו לשכנע את האיש האובדני לרדת מהגשר והעבירו אותו לטיפול של גורמי הרווחה בעיר. "אני לא חושבת שהייתה באזור סירה באותו זמן, ואני לא מאמינה שמישהו היה מודע לכך שהאיש במים", אמרה טוני סקאר, חברה בצוות בסירת ההצלה שהבחינה בטובע. "לולא סירת ההצלה, אני לא חושבת שמישהו היה מבחין בו והוא עלול היה לטבוע", הסבירה.

(עדכון ראשון: 22:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully