וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: תאומות סיאמיות נולדו עם גוף אחד ו-2 ראשים

הרופאים חוששים לחייהן של השתיים, כיוון שלא ניתן להפרידן. "ידענו שהאם נושאת ברחמה תאומות סיאמיות רק כשבועיים לפני הלידה, אך זה היה מאוחר מדי", אמרו בבית החולים. צפו

תאומות סיאמיות בהודו. youtube.com, צילום מסך
התאומות ההודיות/צילום מסך, youtube.com

האם התאומות הסיאמיות יישרדו? בהודו נולדו שלשום (חמישי) תאומות החולקות מספר רב של איברים, וכשלכל אחת ראש, צוואר ועמוד שדרה נפרד - ומשום כך הרופאים חוששים לחייהן. אמן של השתיים, אורמילה שארמה, בת 28 ממדינת המחוז הריאנה שבצפון הודו, לא ידעה כי היא נושאת ברחמה את התאומות המחוברות עד שבועיים לפני הלידה. זאת, משום שלא היה בידה את הסכום הדרוש לבצע בדיקת אולטרסאונד במהלך כל ההריון.

ידיעות נוספות בנושא:
סיפורן העצוב של התאומות הסיאמיות שחולקות לב אחד
ניתוח נדיר: תינוק סיאמי הופרד מגוף התאום שמת
פרו: נותח הפעוט שעובר אחיו נמצא בבטנו

"ידענו שהיא נושאת תאומות סיאמיות רק לפני כשבועיים, אך זה היה מאוחר מדי כדי לעשות משהו באותו הזמן", אמרה ד"ר שיחה מאליק לאתר "מטרו" הבריטי. "ההורים במצוקה גדולה ואנו מסייעים למשפחה ככל שניתן", הוסיפה הרופאה, שיילדה את התאומות. "כעת לאחר שנולדו נעשה הכל להצילן ואנו מקווים לנתח אותן כשמצבן יהיה יציב".

כאמור, לא ניתן להפריד בין התאומות, כיוון שהן חולקות איברים משותפים רבים, אך הרופאים שואבים השראה מהתאומות אביגייל ובריטני הנזל מארה"ב בנות ה-24, להן גוף משותף ושני ראשים.

(עדכון ראשון: 21:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully