וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטפלת טלטלה תינוק בן חצי שנה; מצבו קל-בינוני

התינוק אושפז עם דימום תוך-גולגולתי בבית החולים שניידר. המטפלת טוענת כי רק ניסתה לסייע לו בעת שנחנק ממזון. היא נעצרה ותובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרה

חוקרי משטרת כפר סבא עצרו הבוקר (חמישי) מטפלת בת 53 בחשד שטלטלה תינוק בן חצי שנה. התינוק פונה לבית החולים מאיר כשהוא סובל מדימום תוך-גולגולתי, ומשם הועבר לבית החולים שניידר לילדים בפתח תקווה. הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ להשגחה. מבית החולים נמסר כי מצבו מוגדר קל עד בינוני.

המטפלת מסרה את גרסתה לאירועים לחוקרים. לדבריה, עולה כי אתמול בשעות הצהריים היא האכילה את התינוק, ולטענתה מיד לאחר מכן הוא החל להיחנק. היא נלחצה והחלה לטלטל אותו, לדבריה, מתוך כוונה להעיר אותו ולמנוע את החנק. מיד אחר כך היא הזעיקה צוות של מגן דוד אדום. במשטרה בודקים את גרסתה של המטפלת, והיא תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה בהמשך היום.

בשנה שעברה נעצר תושב אשקלון בן 24 בחשד שגרם לפגיעה באחייניתו בת החמישה חודשים, שהושארה תחת השגחתו והשגחת אשתו. צוות מגן דוד אדום הוזעק לבית דודיה של התינוקת, והיא התגלתה מחוסרת הכרה וללא דופק. הצוות ביצע בה פעולות החייאה והעביר אותה לבית החולים ברזילי בעיר, כשהיא סובלת מפגיעות ראש ומצבה קשה. הרופאים שבדקו אותה גילו כי היא סובלת מפגיעות שנגרמו לה "שלא כדרך הטבע" ועלה חשד שהיא הוכתה.

עוד ידיעות פלילים:
חשד: נערה אומצה למשפחת אומנה - ונאנסה על ידי האב
חשד: פעיל חמאס מירושלים ניסה לפוצץ בתים בגז
הותקפה על ידי בן זוגה: מתעלמים מהביזוי המיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully