וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פעיל חמאס מירושלים ניסה לפוצץ בתים בגז

12.3.2014 / 10:58

עזיז עויסאת, תושב ג'בל מוכבר, נעצר לפני כשבוע בחשד שחתך צינורות גז בשכונת ארמון הנציב בעיר. דגימות דנ"א קושרות אותו לזירה. בנוסף, הוא חשוד בפיגוע הגרזן בעיר ב-2012

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד לניסיון פיגוע גז בשכונת ארמון הנציב בעיר, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בלשי וחוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים והשב"כ עצרו לחקירה לפני כשבוע את עזיז עויסאת, תושב ג'בל מוכבר בן 49 וחשוד בהשתייכות לחמאס, שדגימות הדנ"א שנמצאו בזירה קושרות אותו למעשה.

ביום שלישי האחרון התלוננו תושבי הרחובות שלמה בן יוסף ואלכסנדר רובוביץ' בארמון הנציב על ריח גז חריף. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום מצאו חתכים מכוונים שנעשו בצינורות שהובילו למצבור גז בשני בניינים סמוכים זה לזה. לצד שני צוברים נמצא נר בוער וניירות שניסו להבעירם על מנת לגרום לפיצוץ נפחי.

הסיפורים החמים בחדשות:
בלי מתנגדים, הקואליציה אישרה את חוק הגיוס
אוקראינה: לא ניזום מהלך צבאי להצלת חצי האי קרים
הותקפה על ידי בן זוגה: מתעלמים מהביזוי המיני

תושב ירושלים נעצר בחשד לניסיון פיגוע. עומר מירון
ניסה להבעיר ניירות כדי לגרום לפיצוץ. החשוד/עומר מירון

כוחות הכיבוי סיפרו כי מדובר בתופעה, ובשבועיים האחרונים הם טיפלו בשבעה אירועים דומים שבנס לא הסתיימו באסון, אלא שהפעם נוספו לצד החתכים גם ניסיונות הבערה מכוונים. מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי הורה על הקמת צוות חקירה מיוחד שהחל בבדיקת הראיות בזירה.

דגימות הדנ"א קושרות את החשוד גם לפיגוע הגרזן בירושלים שאירע ברחוב הנביאים באפריל 2012. אז הותקף צעיר חרדי על ידי ערבי במכות גרזן לראשו. החרדי נאבק עם התוקף, דבר שהציל את חייו וזה נמלט מהמקום מבלי שנתפס. באותו אירוע החרדי נפגע קל עד בינוני.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully