וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבודים"? חייזרים? תיאוריות מקוריות להיעלמות המטוס

לרשויות במלזיה אין עדיין קצה חוט באשר להיעלמות וברשת פורחות קונספירציות רבות: החל מהתאבדותו של הטייס ועד למטאוריט שפגע במטוס הנוסעים. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

היום החמישי לחיפושים אחר מטוס הנוסעים המלזי – והתעלומה רק הולכת וגדלה. היום (רביעי) הכחישו הרשויות במדינה את הדיווחים לפיהם מכ"ם צבאי זיהה את המטוס ממערב לנתיב הטיסה, והודו שהן לא בטוחות לאן הוא טס בטרם נעלם מהמסכים. ככל שהחקירה תקועה, תיאוריות הקונספירציה פורחות. אלה מתבססות בין היתר על כך שהמטוס לא שידר אותות מצוקה בטרם נותקה התקשורת עמו, הטלפונים של חלק מהנוסעים השמיעו צליל חיוג, וכן ישנן מספר טענות לחורים בגרסת השלטונות המלזיים.

היעלמות המטוס המלזי:
מלזיה מודה: אין לנו מושג היכן נמצא המטוס הנעלם
מה באמת קורה כאשר מטוס נוסעים נעלם במסתוריות?
איראני בן 19 נסע בדרכון מזויף - כדי להגר לגרמניה

חיל האוויר של ויאטנם מחפש אחר המטוס המלזי הנעלם. 12 במרץ 2014. רויטרס
חיפושים אחר המטוס/רויטרס

אחת הטענות שהופצו ברשת, נשמעת לכאורה הגיונית, וקובעת שהטייס או טייס המשנה החליטו להתאבד. אירועים דומים כבר קרו בעבר. תיאוריה אחרת מתבססת, איך לא, על הסדרה "אבודים", ולפיה המטוס התרסק על אי נידח – אך נוסעיו עדיין בחיים. גם סרטים אמריקניים אקטואליים נותנים רעיונות: ברשת הוצע בין היתר שאולי חתיכת מטאוריט או "אשפת חלל" פגעו במטוס, ממש כמו בסרט "כח משיכה". לפי תיאוריה אחרת, המטוס בכלל נמצא בצפון קוריאה. היה בידי הטייסים מספיק דלק כדי להגיע לשם, והשלטון במדינה כבר היה מעורב בחטיפת כלי טיס ב-1969.

תיאוריה ביזארית במיוחד גורסת שהמטוס הוסווה על ידי טכנולוגיה שמכופפת את האור סביב האובייקט וגורמת לו להיעלם. חובבי התיאוריה מתבססים על כך ש-20 מהנוסעים עבדו בחברת מחשבים טקסנית שמתמחה בטכנולוגיה הזו. לפי הגרסה הזו, המטוס נגנב כדי לשמש כנשק שיהרוג מאות, כפי שנעשה בפיגועי ה-11 בספטמבר. ואם לא די בכך, תיאוריה אחרת גורסת שהמטוס טס בתנאי מזג אוויר טובים, בגובה 35 אלף רגל, ולא נקלט בלוויינים – תנאים מושלמים, על פי חובבי הקונספירציות, לחטיפה בידי חייזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עוד במהדורה:

הכנסת העבירה היום את חוק הגיוס ברוב של 65 ח"כים. חבר הכנסת יוני שיטבון מהבית היהודי התנגד. החוק עבר ללא נוכחותם של חברי האופוזיציה שהחרימו את ההצבעה. על האחדות הקואליציונית של הימים האחרונים מעיב האיום של נפתלי בנט שבראיון לוואלה! חדשות התנגד לשחרור מחבלים ישראלים במסגרת הפעימה הרביעית.

התרגשתם מסרטון "הנשיקה הראשונה" שסחף את הרשת? אתם הולכים להתבאס. הסרטון הוויראלי שלכאורה תיעד רגע אינטימי בין שני זרים שמתבקשים להתנשק, מתברר כמתוסרט: הגברים והנשים הם דוגמנים ושחקנים והסרטון הוא לא יותר מעוד גימיק שיווקי של חברת אופנה אמריקנית.

החורף חוזר בגדול ונופל דווקא על חגיגות הפורים. אחרי חודשיים יבשים וחמימים במיוחד, הגשם חזר באיחור אופנתי ומאיים להרוס את אירועי הפורים. איך שורדים את החג מבלי להירטב? מה יהיה עם העדליאדות ואיך מומלץ להתחפש מבלי לקפוא מקור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully