וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין שוקל לבטל את ביקור דיוויד קמרון בכנסת

11.3.2014 / 14:29

יו"ר הכנסת מסר כי ביקור ראש ממשלת בריטניה מחר יתקיים רק אם יקבל התחייבות מצד חברי האופוזיציה כי לא יממשו את תכניתם לצאת מאולם המליאה בהפגנתיות בזמן נאום נתניהו

ערוץ הכנסת

צפו: ח"כים מהימין נוטשים בזמן נאום נשיא הפרלמנט האירופי

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שוקל לבטל את ביקורו של ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון מחר (רביעי) בכנסת. זאת, בשל חשש מפרובוקציה מצד חברי האופוזיציה, שעלולה לגרום לטענתו לתקרית דיפלומטית. לוואלה! חדשות נודע כי בימים האחרונים שקלו באופוזיציה להגיע מחר לנאומו של קמרון, ולנטוש את המליאה בהפגנתיות בתחילת נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון. GettyImages
ביקורו בכנסת יבוטל? קמרון/GettyImages

עוד בחדשות:
שלושה פלסטינים נהרגו בתקיפת חיל האוויר ברצועה
מחדל? העציר שהתאבד אמור היה להיות בהשגחה
"תג מחיר" הגיע למשולש: 19 מכוניות הושחתו

מוקדם יותר הזמין אדלשטיין את יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג לפגישת הבהרה, שבה שאל אותו אם האופוזיציה מתכוונת לכבד מחר את האירוע. הרצוג השיב כי ביקורו של קמרון מחר לא יופרע. עם זאת, לא כל נציגי האופוזיציה מסכימים עם עמדתו, ועם נעילת כינוס האופוזיציה היום יתכנסו נציגי המפלגות להחליט כיצד לנהוג מחר. רק התחייבות חד-משמעית שלפיה האירוע יעבור ללא תקלות תביא לקיומו של האירוע.

קמרון היה אמור להגיע לכנסת לפני כמה שבועות, אולם נאלץ לבטל את הגעתו בשל הצפות קשות בבריטניה. לפי התכנית, הוא אמור מחר להיפגש עם אדלשטיין לפני נאומו במליאה. "אני מברך על הגיעו של ראש מדינה גדולה וחשובה כמו בריטניה לנאום בכנסת ומאמין שהביקור יתרום לידידות בין בריטניה לישראל וגם לקשרים בין שתי המדינות", אמר אדלשטיין בשבוע שעבר לקראת הביקור. "אני שמח גם על שהכנסת חוזרת ותופסת את מקומה כבמה המרכזית שמעליה בוחרים מנהיגי העולם לנאום לעם בישראל".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully