וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תג מחיר" הגיע למשולש: 19 מכוניות הושחתו

תושבי היישוב ג'לג'וליה בשרון התעוררו בבוקר למראה כתובות נאצה גזעניות על קירות בתיהם וצמיגי מכוניותיהם מנוקבים. "אני בוש ונכלם", אמר ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

חשד לתג מחיר בג'לג'וליה שבשרון: 19 כלי רכב של תושבי המועצה המקומית הושחתו במהלך הלילה (שלישי). אלמונים ניקבו את צמיגי כלי הרכב ועל כמה קירות בכפר רוססו הכתובות "ה' מלך" ו-"כל ערבי פושע". כוחות גדולים של משטרת שדות שהוזעקו למקום פתחו בחקירה. טרם נעצרו חשודים ובמשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא פעילות "תג מחיר". זו הפעם הראשונה שפעילות בהיקף כזה נעשית ביישובי המשולש. במשטרה רואים בכך עליית מדרגה נוספת בפעולות תג מחיר.

עוד בנושא:
לראשונה: גזר דין למבצע פעולת תג מחיר
חבית הנפץ היהודית ממתינה לפירומן התורן
תיעוד: פעילי ימין מבצעים "תג מחיר" בכפר ליד שכם

לראשונה: "תג מחיר" במשולש - 19 מכוניות הושחתו. דניאל בוק
כתובות הנאצה בכפר/דניאל בוק

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, הגיב למקרה בעמוד הפייסבוק שלו. "חברים יקרים, אני בוש ונכלם", כתב דיסקין, "'אחיי היהודים', חבורת בריוני וגזעני 'תג מחיר' ניקבו הלילה צמיגי מכוניות בג'לג'וליה וריססו כתובות נאצה גזעניות על קירות בתים. אני בוש ונכלם כי שוב לא נשמע על כך כמעט כל גינוי מהפוליטיקאים שלנו, ושוב חבורת הרבנים הצבועה תגלגל עיניים ולא תגיב ותגנה מעל כל במה את התופעה המגעילה הזו שנולדה בהתנחלויות בשטחים והולכת ומתרחבת לכל עבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פעולת תג מחיר בג'לג'וליה, מרץ 2014. באדיבות אתר פאנט, מערכת וואלה! NEWS
"אני בוש ונכלם כי שוב לא נשמע על כך כמעט כל גינוי מהפוליטיקאים שלנו". צמיגים מנוקבים בג'לג'וליה, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אתר פאנט

"במקום גינויים", המשיך דיסקין, "כנראה נקרא תגובות אצל אחינו היהודים דוגמת אתר 'הקול היהודי' המפרסם חדשות 'ליהודים שמחים' המדווח על האירוע ומיד מתחתיו מסביר עד כמה אזרחי ישראל הערבים אשמים בכל רעה חולה במדינת ישראל מפשיעה ועד תאונות דרכים - זו הגזענות המתוחכמת החדשה שפשתה בנו, ואנו מקבלים אותה כמובן מאליו. עצוב, ובעיקר מבייש עד כמה הפכנו גזענים ואין קול ואין מגנה. חברים - אשמח אם תגיבו לתופעה המבישה והעלובה הזו ויחד נביע סולידריות עם תושבי ג'לג'וליה שנפגעו הלילה ועם אחרים שנפגעו ונפגעים מחבורת הבריונים והגזענים העלובים הללו מדי יום ביומו".

חצי שנת עבודות שירות למבצעי "תג מחיר"

בשבוע שעבר, גזר בית המשפט המחוזי מרכז חצי שנת עבודות שירות על צעיר בגין אירוע "תג מחיר", במסגרת עסקת טיעון. הצעיר, יחד עם שניים נוספים, הציתו רכוש פלסטיני בפברואר 2012. כתב האישום היה אסור פרסום עד כה, והוא הותר רק לפרסום לבקשת התביעה.

פעולת תג מחיר בג'לג'וליה, מרץ 2014. באדיבות אתר פאנט, מערכת וואלה! NEWS
"עצוב, ובעיקר מבייש עד כמה הפכנו גזענים ואין קול ואין מגנה"/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אתר פאנט

השלושה יצאו עם רכב בשעה 2:30 לפנות בוקר לכפר נאבי אליאס, והציתו רכב מסוג יונדאי בעל לוחית רישוי פלסטינית. לאחר מכן הם ריססו את הכתובת "תג מחיר" על קיר סמוך - ונמלטו מהמקום. ניידת משטרה שהייתה מחוץ לכפר סימנה להם לעצור, אך השלושה המשיכו בנסיעה ונפתח מרדף בעקבותיהם. עוד עולה מעסקת הטיעון כי השלושה השליכו חפצים שונים מחלונות הרכב, בהם כפפות גומי, קופסת גפרורים, אבנים ומכלי ספריי. במהלך המרדף, הגיע רכבם למחסום דוקרנים של המשטרה ופרץ אותו. כעבור כמה מאות מטרים נעצר הרכב בצד הדרך, לאחר שלושה מגלגליו נוקבו על ידי המחסום. בשלב זה השלושה החליטו להימלט בצורה רגלית לתוך מטע זיתים סמוך לכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully