וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה מעריכים: התינוק שנרצח נולד מחוץ לנישואים

חקירתה של האם מדרום הארץ החשודה ברצח תינוקה חושפת את המציאות הקשה שבה נמצאה. התינוק נולד בלידה מוקדמת והאם "הרתה והייתה ללא פיקוח או טיפול רפואי או רווחתי"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

שעות לאחר שהותר לפרסום כי אם החשודה ברצח בנה התינוק מיד לאחר לידתו באחד מיישובי הנגב נעצרה על ידי המשטרה, מתחילים להתגלות פרטי המקרה המזעזע כפי שעלו מחקירת המשטרה. "לפני כמה ימים הגיע מידע מודיעיני על אישה שהמיתה את התינוק שילדה וקברה אותו", אמרה היום (שישי) רפ"ק מזל אסטרחן, ראש מחלק תשאול ימ"ר נגב במשטרה. "המידע דיבר על כך שעשתה זאת עם אחרים".


אסטרחן הוסיפה: "הבאנו את האם לתחנה ובחקירה התברר כי מדובר באישה שילדה את תינוקה בלידה מוקדמת. היא לקחה את התינוק יחד עם אחרים וקברה אותו. ככל הנראה מדובר בחודש שמיני-תשיעי. האישה נמצאת כרגע במצב שבו היא מביעה חרטה עמוקה על מעשיה. הדברים נעשו ממניעים שנמצאים בבדיקה. מדובר במקרה מזעזע. זו אישה שהרתה והייתה ללא פיקוח או טיפול רפואי או רווחתי".

אם חשודה שקברה את תינוקה באזור הנגב, מרץ 2014. דוברות המשטרה,
המקום שבו אותרה גופת התינוק, סמוך לאחד היישובים בנגב/דוברות המשטרה

"מאחר שמדובר בבחורה נשואה והתינוק לא היה מבעלה הדבר הכניס אותה למצוקה ורצון להיפטר מהתינוק", סיפרה אסטרחן. "היא ילדה את התינוק בבית שלה לבד, אחר כך הצטרפו אליה שתי הנשים האחרות. הדבר עדיין בחקירה. אנחנו מחכים לתוצאות פורנזיות לגבי מותו של הוולד". את מקום הקבורה של התינוק הצליחו במשטרה למצוא בעזרת עדות האישה ושתי הנשים הנוספות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"מעשה נוראי שהדעת האנושית אינו יכולה לשאת"

הבוקר הותר לפרסום כי ביום ראשון האחרון עצרו חוקרי אחת התחנות בדרום את האישה בחשד שמיד לאחר הלידה רצחה את תינוקה ואז קברה אותו. אמה וחברתה נעצרו בחשד שסייעו למעשה. פרטי החשודות ומקום מגוריהן אסורים לפרסום עדיין.

מיד לאחר שהתקבל במשטרה המידע על אודות המעשה, החלו חיפושים נרחבים בסיועם של בלשים, כלבנים, חוקרים ושוטרים. אלה הסתיימו ביום ראשון במציאת גופתו של התינוק. מפקד מרחב הנגב במשטרה, תת-ניצב פרץ עמר, הטיל את החקירה בנושא על היחידה המרכזית של המרחב. בחקירתה קשרה האם החשודה את אמה ואת חברתה למעשה ומסרה מידע על האזור שבו נקבר התינוק.

משטרת ישראל. ניר בן טובים
"מיד עם קבלת המידע המודיעיני שנמצא כנכון הופעלו כוחות משטרה גדולים מאוד לאיתור הקבר"/ניר בן טובים

כוחות משטרה יצאו למקום ואיתרו את קברו של התינוק תחת עץ בבית קברות ביישוב שאינו זה שבו מתגוררות החשודות. למקום הוזעקו חוקרים ומעבדה ניידת, וגופת התינוק נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לאשר את סיבת המוות.

מפקד המרחב, תנ"צ עמר, אמר כי מדובר ב"אירוע מזעזע שבו תינוק בן יומו נרצח ונקבר מבלי שאיש ידע על כך". לדבריו, "הושקעו מאמצים רבים להסתיר את הרצח, מעשה נוראי שהדעת האנושית אינו יכולה לשאת". הוא הוסיף כי "מיד עם קבלת המידע המודיעיני שנמצא כנכון הופעלו כוחות משטרה גדולים מאוד לאיתור הקבר בטרם ייעשו ניסיונות לשבש את החקירה".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully