וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגה ופצוע קשה בתאונת דרכים סמוך לבית השיטה

בני זוג בשנות ה-60 לחייהם התנגשו חזיתית במשאית שהובילה בלוני גז בכביש 71 בצפון. הגבר פונה לרמב"ם במצב קשה. בנם נהרג בתאונת דרכים בכביש סמוך לפני כמה שנים

צילום: באדיבות דוברות מד"א, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

אישה בשנות ה-60 לחייה נהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים בכביש 71 סמוך לצומת השיטה, לאחר שכלי רכב פרטי בו נסעה התנגש חזיתית במשאית שהובילה בלוני גז. בעלה שנהג בכלי הרכב, אף הוא בשנות ה-60 לחייו, נפגע קשה ופונה עם פגיעה רב מערכתית לטיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. ראש עיריית בית שאן, רפי בן שטרית, תקף את מי שלטענתו נושאים חלק בתאונה: "כביש 71 הוא לצערנו ולחרדתנו כביש דמים. היום הוא גבה קורבן יקר נוסף, שהולכים ומתרבים. אני תובע ממשרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לטפל בכביש לאלתר וליישם את תכנית השדרוג שתוכננה – ללא דיחוי". נסיבות התאונה לא ברורות.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
האובך שוב השתלט על שמי הארץ, והזיהום חוגג
ראש אמ"ן: "משמרות המהפכה מאחורי הברחת הנשק"
צפו: מאות נערים מחולצים בעקבות שיטפון בהרי אילת

שני הרוגים בתאונת דרכים בין משאית ורכב פרטי. מד"א
הרכב בו נהגו בני הזוג/מד"א

לוואלה! חדשות נודע כי בנה של ההרוגה מת לפני כמה שנים לאחר שנפגע בתאונת דרכים בכביש סמוך. בעיר מגוריה של ההרוגה קיבלו בהלם את המקרה. תושבי האזור מחו בעבר נגד תנאי הכביש, ודרשו להרחיבו בעקבות התאונות הרבות שקרו במקום. "בלתי נסבל שכל נסיעה בכביש היא אל הלא נודע, עם סבירות גדולה והולכת לתאונות נוספות", אמר בן שטרית.

חובש מד"א חגי סידו, שנתקל בתאונה וטיפל בפצועים, סיפר על התמונות הקשות. "נסעתי מאחורי כלי רכב פרטי והבחנתי בהתנגשות בינו לבין משאית שהובילה בלוני גז, עצרתי בצד הדרך ומיד הבחנתי שמדובר בתאונה קשה", אמר. לדבריו, "האישה הייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, והגבר שנלכד בכסא הנהג נפגע בחזה ובגפיים. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ובהמשך הוא פונה לבית החולים".

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully