וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פולארד אושפז בבית חולים, מצבו הרפואי הוחמר"

6.3.2014 / 9:26

המטה לשחרורו של המרגל היהודי-אמריקני דיווח שהוא אושפז במוסד רפואי מחוץ לכלא בו הוא מוחזק. זאת, לאחר שסבל מכאבים וממצב רפואי מעורער. פרטים נוספים צפויים בהמשך היום

שגרירי ארה"ב בישראל לשעבר: "לשחרר את פולארד". רויטרס
החמרה במצבו הרפואי. פולארד/רויטרס

המרגל היהודי-אמריקני ג'ונתן פולארד אושפז אמש בבית חולים מחוץ לכלא בו הוא מוחזק בארצות הברית, בעקבות החמרה במצבו הרפואי – כך דיווח הבוקר (חמישי) המטה למען שחרורו של פולארד. לאחרונה סבל פולארד, המרצה מאסר עולם זה למעלה מ-28 שנים, מכאבים וממצב רפואי מעורער. פרטים נוספים על בריאותו צפויים להימסר בהמשך היום.

עוד חדשות חמות:
השר ארדן מטיל פצצה: אגרת הטלוויזיה תבוטל
נקבע מותה של בת ה-4 מירושלים שטבעה באמבטיה
פועל נרצח בדקירות בעמק חפר, חשוד בן 37 נעצר

בחודשים האחרונים, הולכים וגוברים הקולות בארצות הברית בעד שחרורו של פולארד. בינואר אמרו שני דיפלומטים אמריקנים בכירים לשעבר, ששימשו שגרירי ארצות הברית בישראל, לוואלה! חדשות כי לדעתם הגיעה העת לשחרר אותו. באופן מפתיע, מדובר דווקא בשני השגרירים ששימשו בתפקיד בשנת 1985, כאשר פרשת פולארד התפוצצה: השגריר סם לואיס, שעזב את ישראל שלושה חודשים לפני מעצרו של פולארד, והשגריר תומאס פיקרינג, שפרשת פולארד הייתה "טבילת האש" שלו בתפקיד.

אל השניים הצטרף בחודש שעבר גם ראש ה-CIA לשעבר, ג'יימס וולסי, שטען כי ההחלטה להמשיך להחזיק את פולארד בכלא נובעת בין היתר מאנטישמיות. בראיון ששודר בערוץ 10 הסביר וולסי כי מעשיו של פולארד אמנם חמורים, אך בחלוף כמעט שלושה עשורים, הגיעה העת לשחררו. הוא הוסיף כי מרגלים שביצעו עבירות דומות למען בעלות ברית של ארה"ב, כגון דרום קוריאה ויוון, נענשו פחות בחומרה.

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully