וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: הרוגה מאש צה"ל אמש בדרום רצועת עזה

1.3.2014 / 12:30

כוחות צה"ל ירו אמש לעבר שלושה פלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת באזור חאן יונס. כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי מהירי נהרגה בת 57, לוקה בנפשה, שגופתה נמצאה רק הבוקר

כוחות צה"ל סמוך לגדר המערכת באזור נחל עוז לאחר פיגוע הירי, 24 בדצמבר 2013. רויטרס
כוחות צה"ל באזור הגבול עם עזה/רויטרס

אישה פלסטינית הלוקה בנפשה נהרגה אמש מירי כוחות צה"ל בדרום רצועת עזה, כך דיווחו הבוקר (שבת) כלי תקשורת פלסטיניים. על פי הדיווחים, אמינה עטיה קודיח, בת 57, נורתה למוות ממזרח לחאן יונס לאחר שהתקרבה לגדר ההפרדה. עדי ראייה אמרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית מען כי אמבולנסים לא הורשו להיכנס לאזור לאחר הירי, וכשהגיעו לאזור הבוקר מצאו את גופתה של קודיח.

חדשות נוספות בנושא צבא וביטחון:
אש בצפון: שתי רקטות התפוצצו אמש באזור החרמון
החבר'ה הטובים עם הטורפדו: הכירו את מפקדי הצוללות
חבית הנפץ היהודית ממתינה לפירומן התורן

בצה"ל אישרו כי אמש בוצע ירי לעבר שלושה פלסטינים חשודים שזוהו מתקרבים לגדר הגבול באזור וכי זוהתה פגיעה באחד מהם. זאת, לאחר שבוצע נוהל הרחקה. יצוין כי בשבוע החולף נתפסו שישה פלסטינים ללא כוונות טרור שחצו את גדר המערכת מרצועת עזה לשטח ישראל.

מען דיווחה גם כי במקום שבו נורתה למוות לכאורה קודיח, נערכו אתמול הפגנות, וכי חיילי צה"ל ריססו גז מדמיע לעבר המפגינים. על פי הדיווח, בוצע גם ירי באוויר. לא היו נפגעים. במקביל, כך דווח, נורה גבר פלסטיני ברגלו על ידי כוחות צה"ל במהלך הפגנה בבית לאהיא שבצפון הרצועה. הוא נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול בבית חולים.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully