וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: לא הוכנס למועדון, פתח באש ופצע שני מבלים

28.2.2014 / 5:38

לפי החשד, צעיר בשנות ה-20 החל לירות לכל עבר מחוץ למועדון "לולה" שליד קדימה בשרון לאחר שהמאבטחים לא אישרו לו להיכנס למקום. שניים נפצעו בינוני. היורה ואדם נוסף נעצרו

כלי הנשק שנמצאו אצל הצעירים שפתחו בירי במועדון לילה לולה שליד קדימה. חטיבת דובר המשטרה
כלי הנשק שנמצאו ברשות הצעירים שנעצרו/חטיבת דובר המשטרה

שני צעירים בני 20 מהשרון נפצעו הלילה (שישי) באורח בינוני מירי שבוצע לעברם על ידי צעיר בשנות ה-20 לחייו מחוץ למועדון "לולה", בין צומת בני דרור לבין היישוב קדימה-צורן. פרדמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני, ולאחריו פינו אותם להמשך טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא. היורה נעצר לחקירה בתום מרדף משטרתי.

עוד בוואלה! חדשות:
נעצר חשוד בהשלכת הרימון בשוק בפתח תקווה
תפנית: המשטרה תבקש להאריך את מעצר הבית של ברלד
רשמית: החורף הנוכחי - אחד השחונים אי פעם

מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי סמוך לחצות הגיעו ארבעה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי חדרה, למועדון וביקשו להיכנס. התנהגותם עוררה את חשדם של המאבטחים במקום, ובשל כך הם מנעו מהם להיכנס פנימה. משנענו הצעירים בשלילה, החלה להתפתח בינים לבין המאבטחים קטטה. בשלב מסוים, נמלטו הארבעה מהמקום, תוך כדי כך שאחד מהם מבטיח לחזור ולנקום בהם.

בשעה 3:00, כך לפי המשטרה, חזר אותו צעיר למקום, יחד עם אדם נוסף, כשבידו כלי נשק והחל לירות לכל עבר. מהירי נפצעו שני צעירים באורח קל, ופונו כאמור לקבלת טיפול. היורה וחברו נמלטו מהמקום ברכבם. שוטרי תחנת נתניה פרסו מחסומים בכמה צירים באזור בניסיון ללכוד את השניים. בסופו של דבר, נעצרו שני הצעירים במחסום משטרתי ליד צומת בורגתה הסמוכה למקום. אחד הצעירים ניסה להתנגד למעצרו ואף איים על אחד השוטרים באמצעות דוקרן. הוא נוטרל, והשניים הובאו לחקירה בתחנת נתניה.

פלג שטפל, פרמדיק מגן דוד אדום שהגיע לזירת האירוע, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה הגענו והבחנו בשני צעירים ירויים סמוך למועדון. מה היה שם בדיוק אנחנו לא יודעים. מה שראינו היו שני ילדים בני 20, פצועים בפלג גוף תחתון במצב יחסית טוב, ופינינו אותם".

האזור בו אירע הירי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully