וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכיר אירופי שיכור לפקידים גרמנים: נאצים"

לפי ה"בילד", הדיפלומט הפולני, המשמש סגן נשיא הפרלמנט האירופי, היה בגילופין כשהתבקש להזדהות בפני המכס בפרנקפורט. בתגובה, קרא לעברם "נאצים, הייתם באושוויץ?" – ונעצר

תקרית מביכה במיוחד שתעיב על יחסי גרמניה ופולין? סגן נשיא הפרלמנט האירופי, הדיפלומט הפולני יאצק פרוטסביץ', נעצר אמש (רביעי) בנמל התעופה בפרנקפורט כשהוא שיכור, ולאחר שגידף את אנשי המכס העובדים במקום וקרא לעברם "היטלר", "נאצים", "הייל היטלר" ואף שאל ו"האם הייתם אי פעם באושוויץ?".

לפי הדיווח ביומון הגרמני "בילד", לאחר שנכנס לטרמינל 1 בנמל התעופה, הנחשב לגדול באירופה, חטף פרוטסביץ' בן ה-46 את עגלת המזוודות של אחד הנוכחים במקום ומיהר לצאת מבית הנתיבות. אנשי המכס עצרו אותו וביקש שיציג להם תעודה מזהה. אז, כך לפי הדיווח, הפוליטיקאי הפולני יצא מכליו והחל לשגר לעברם נאצות, לעיניהם המשתאות של עשרות נוסעים, שכלל לא בטוח שהיו מודעים לתפקידו הבכיר.

"האיש נראה שיכור מאוד כשצעק באנגלית שהוא מהאיחוד האירופי", אמר עד ראייה לעיתון הגרמני, שפרסם ידיעה בנושא תחת הכותרת "השערורייה הנאצית של סגן נשיא הפרלמנט האירופי". לפי הדיווח, הוא נאזק והובא לתחנת משטרה, שם סירב לקום והשליך את מזוודותיו על ספסל. ככל הנראה, בשל החסינות הדיפלומטית שהוא זכאי לה, פרוטסביץ' לא ייענש. לא ברור גם אם עובדי המכס יאזרו אומץ להגיש נגדו תלונה.

עוד בוואלה! חדשות:
דיווח: אובמה ילחץ על נתניהו לקבל את הסכם המסגרת
קרי: העברות הנשק לחיזבאללה - איום גובר על ישראל
"הם ייפלו לידינו": עוד קלטת מפלילה של ארדואן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully