וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד מגיב לאיום ברצח: "מי שמאמין לא מפחד"

27.2.2014 / 1:40

שר האוצר התייחס בדף הפייסבוק שלו להתקוממות החרדית נגדו בעקבות אישור חוק הגיוס. הוא כתב כי אמנם יש חרדים אלימים, אולם הם לא אומרים דבר על החברה החרדית ועל ערכיה

יאיר לפיד במסיבת עיתונאים של "יש עתיד", פברואר 2014. דרור עינב
"אני מאמין שהשוויון בנטל הוא הדבר הנכון בזמן הנכון". לפיד/דרור עינב

שר האוצר יאיר לפיד התייחס אמש (רביעי) לדבריו של "אברך חשוב", שצוטט באומרו כי לפיד יירצח על ידי חרדי. "אני יודע שהחרדים הם לא כאלה. יש כמובן חרדים אלימים, אבל הם לא אומרים דבר על החברה החרדית ועל ערכיה", כתב לפיד בדף הפייסבוק שלו והוסיף: "ישנם גם חילונים אלימים. לא הייתי רוצה שמישהו יסיק מזה משהו עליי או על החברה החילונית".

שר האוצר ציין בדבריו, שנועדו ככל הנראה להנמיך את ההתקוממות החרדית נגדו בעקבות אישור חוק הגיוס, כי לא מעט אנשים נבהלו מהפרסום על כך שיש חרדים שמאיימים לרצוח אותו, אך הוא לא אחד מהם. "מי שמאמין לא מפחד, ואני מאמין שהשוויון בנטל הוא הדבר הנכון בזמן הנכון", הוסיף. הוא כתב שבחלוף הסערה כולם, כולל החרדים, יבינו שהמהלך יוביל "לתיקון גדול בתוכנו". "זה ויכוח בין אחים ואוהבים. דווקא כשסוערות הרוחות, עלינו להושיט להם יד ולחבק", סיכם לפיד.

עוד בוואלה! חדשות
קרי: העברות הנשק לחיזבאללה - איום גובר על ישראל
אבו מאזן "איים להפוך את השולחן" בפגישה עם קרי
הרצח בנתניה: נחשף תיעוד ממצלמת אבטחה סמוכה

ביום שלישי בערב התראיין הרב עורך הדין דב הלברטל, מרצה למשפט עברי שהיה מקורב לרב יוסף שלום אלישיב, בתוכנית ששודרה ברדיו "גלי ישראל" וסיפר כי בשבת האחרונה התארח אצלו "אברך חשוב", שאמר לו "שהולך להיות רצח רבין חדש. לפיד יירצח על ידי חרדי".

עורך הדין הלברטל זומן אתמול לחקירה בתחנת המשטרה במגרש הרוסים בירושלים. בדרכו לתחנה אמר הלברטל: "כוונתי הייתה להזהיר, אך איני מתכוון למסור שמות בחקירה". בנוסף, הוא מתח ביקורת על השר יעקב פרי שפנה לשר לביטחון פנים ולראש השב"כ כדי שיפתחו בחקירה בנושא. "אני מציע ללפיד לטפל באנשי שב"כ לשעבר במפלגתו, ולמנוע את הפיכת מפלגתו למעין מפלגה של ולדימיר פוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully