וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח על אופניים: הרג גבר אוטיסט במכת אגרוף

בית משפט באנגליה גזר 4 שנות מאסר על צעיר שחבט בפניו של גבר עם ליקוי התפתחותי, שהעיר לחבריו שנסעו על המדרכה. אמו של הקורבן: המשפט היה בדיחה. התובע הכללי שוקל לערער

צילום מסך

צעיר מאנגליה נידון לארבע שנות מאסר, אחרי שאגרוף בודד שהנחית בפניו של גבר אוטיסט גרם למותו. אמו של הקורבן הגדירה את גזר הדין כ"בדיחה", וגם ארגונים לזכויות אדם הביעו תרעומת על העונש הקצר. פרשנים העריכו כי העונש עשוי להתקצר ביותר משנה בשל התנהגות טובה. התובע הכללי של אנגליה, דומיניק גריב, הודיע הבוקר (רביעי) כי הוא שוקל לערער על גזר הדין.

לואיס גיל, בן 20, הורשע בגרימת מותו של אנדרו יאנג בן ה-40, שסבל מתסמונת אספרגר, והוגדר כבעל כישורים חברתיים של נער בן 14. מצלמות אבטחה תיעדו את התקיפה מחוץ למרכול "טסקו", בעיר בורנמות' שבדרום אנגליה ב-6 בנובמבר 2013. בסרטון המלא נראים עוברי אורח מזנקים לעבר הקורבן, בעוד שאחרים מתעלמים מהתקיפה וממשיכים בדרכם.

צרפת: התעללו בצעיר מפגר - והפיצו את הסרטון בפייסבוק
ארה"ב: הוצאה להורג אישה שרצחה גבר עם פיגור שכלי

לואיס גיל, צעיר בן 20 שחבט באנדרו יאנג, גבר בן 40 שסובל מתסמונת טורט. דורסט, אנגליה, נובמבר 2013. משטרת בריטניה, צילום מסך
אנדרו יאנג מוטל על הכביש, והתוקף, לואיס גיל, עוזב את המקום/צילום מסך, משטרת בריטניה

יאנג העיר לאחד מחבריו של גיל, שרכב באופנים על המדרכה ולא על הכביש. רוכב האופניים כבר נסע מהמקום, אך גיל המשיך להתווכח עם יאנג וחבט בפניו באגרוף פעם אחת. יאנג צנח אחורנית ונפל על הכביש. למחרת, הוא מת בבית החולים. גיל הודה בהריגה, ונידון לארבע שנות מאסר, ולעוד חצי שנה מאסר בגין עבירות רכוש קודמות.

אמו של יאנג, פאמלה, ביקרה בחריפות את גזר הדין. היא אמרה למקומון "דורסט דיילי אקו" כי בנה סבל מליקויים רגשיים שהשפיעו על התנהגותו בחברה. "בגלל זה הוא כעס כל כך כשהוא ראה מישהו רוכב על אופניים על המדרכה. הוא חשב שזה מסוכן מאוד".

"המשפט היה בדיחה מוחלטת", אמרה פאמלה יאנג, "אני נוצריה מאמינה, אבל אני חושב שאם מישהו נוטל את חייו של הזולת, עליו להיות מוכן לתת את חייו שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully