וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללו בצעיר מפגר - והפיצו את הסרטון בפייסבוק

משטרת צרפת עצרה 2 נערים וילד בן 12 בחשד שהתעללו בצעיר הלוקה בשכלו, היכו אותו והובילו אותו בכוח לתוך נחל. בשבוע שעבר נעצר צרפתי שפרסם סרטון בו הוא מתעלל בחתול

צילום חובבים שהועלה לרשת

משטרת צרפת עצרה שלושה נערים שתיעדו את עצמם מתעללים בצעיר הלוקה בשכלו, המתנייע בכסא גלגלים. הסרטון הועלה לפייסבוק והופץ באלפי עותקים.

התקיפה אירעה ביום ראשון, בעיר פונטן שבמחוז המזרח איזר. בסרטון נראים שניים מהנערים דוחפים את הצעיר הנכה, מפילים אותו על הארץ וצועקים עליו, ולאחר מכן מובילים אותו לתוך נחל רדוד. הנכה יוצא לאחר מכן כשהוא המום ונראה שהוא לא מבין מה קרה.

העצורים הם בני 14 ו-16. ילד בן 12 שככל הנראה צילם את התקיפה שוחרר למעצר בית. הקורבן, בן 18 שזוהה בשם יואן, נחבל קלות בתקיפה. התובע הכללי של גרנובל, ז'אן-איב קוקילה, אמר כי השלושה יובאו בפני שופט מחר. "מטרת התקיפה הייתה הנאה טהורה", אמר. לדבריו, העונש המרבי על התקיפה עלול להגיע לחמש שנות מאסר ולקנס של 75 אלף אירו.

תת-השרה לרווחת הנכים בממשלת צרפת, מארי ארלט קרלוטי, תיארה את התקיפה כ"מקרה מזעזע וברברי". בשבוע שעבר נעצר צעיר צרפתי, שהעלה לאינטרנט סרטון בו הוא מתעלל בחתול. פריד גיילס, תושב מרסיי בן 24, צילם את עצמו משליך את הגור לעבר בניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully