וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: קצין משטרה בכיר הטריד שוטרת שכפופה לו

25.2.2014 / 23:18

נגד הקצין, בדרגת תת-ניצב, הוגשה תלונה מצד אדם שלישי, בטענה שהטריד מינית אחת מפקודתיו. עם זאת, הפקודה מסרבת להתלונן בשלב זה, וללא עדותה לא ניתן יהיה להעמידו לדין

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
בלא עדות הפקודה, לא ניתן יהיה להעמיד את הקצין לדין/עומר מירון

במחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים נפתחה היום (שלישי) בדיקה של תלונה נגד קצין בכיר במשטרה, בדרגת תת-ניצב, נגדו הוגשה תלונה שהטריד מינית שוטרת שהייתה כפופה לו. המידע על אודות התלונה פורסם לראשונה בערוץ 10, אולם היא הוגשה על ידי אדם שלישי, בעוד הפקודה עצמה מסרבת להתלונן נגד הקצין בשלב זה.

בעקבות כך, נפתח במח"ש הליך טרום-חקירתי, שלאחריה יוחלט אם לפתוח בחקירה פלילית. ראוי לציין כי במידה שהפקודה לא תואיל להגיש תלונה בעצמה, יתקשו במח"ש לפתוח בהליך פלילי, שכן ללא עדותה - לא ניתן יהיה להעמיד את הקצין לדין.

עוד בנושא
נסגר תיק נגד ניצב במשטרה שנחשד בהטרדה מינית
המפכ"ל: "מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה"
ניסו שחם: "את מי מעניין ששכבתי בהסכמה עם שוטרת?"

לפני כחודש וחצי נסגרה חקירה אחרת של מח"ש, שנפתחה בעקבות מכתב אנונימי שהתקבל, ובו נכתב כי קצין הטריד מינית שוטרת. כיוון שגם במקרה זה הפקודה סירבה למסור עדות, במח"ש נאלצו לסגור את התיק.

ממח"ש נמסר בתגובה, כי "על פי מדיניות מח"ש כגוף חוקר, מח"ש לא מתייחסת לשאלות הנוגעות לבדיקות או חקירות, אלא היא מקום שבו מתנהלים הליכים גלויים, וזאת מטעמים ברורים - גם כאשר השאילתה היא מופרכת לחלוטין ואין בה שמץ של אמת. יודגש כי אין באמירה כללית זו משום התייחסות לשאילתה הספציפית, בהתאם למדיניות הנוהגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully