וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר תיק נגד ניצב במשטרה שנחשד בהטרדה מינית

16.1.2014 / 17:55

במקביל לחקירת "פרשת הרב והניצב" אנשי מח"ש חקרו במשך שבועיים תלונה לפיה קצין בכיר במשטרת ישראל הטריד מינית עובדת במשטרה. בתום החקירה הוחלט לסגור את התיק

צילום: אבי כהן, קובי אליהו, צילומי ארכיון; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

בעוד צמרת המשטרה עוסקת בפרשת "הרב והניצב" - שבה מפקד יחידת להב 433 קיבל לכאורה טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו, הערב (חמישי) מתברר כי למחלקה לחקירות שוטרים שבמשרד המשפטים הוגשה תלונה נגד קצין בכיר נוסף במשטרת ישראל, בדרגת ניצב, בטענה כי הטריד מינית אשה המועסקת במשטרה. בתום שבועיים שבו חקרו אנשי המחלקה לחקירות שוטרים את המקרה, הוחלט לסגור את התיק.

עוד בוואלה! חדשות:
המפכ"ל: "מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה"
התקיפה ברצועה: צה"ל מאבד את הסבלנות מול חמאס
הישג לסיסי: החוקה החדשה במצרים אושרה ברוב עצום

לא מדובר בפעם הראשונה שבה מוגשת תלונה נגד הקצין. בעבר הוגשו נגדו תלונות דומות, אך הן התבררו כלא נכונות.

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, ינואר 2014. דרור עינב
המפכ"ל, יוחנן דנינו/דרור עינב

בשעות אחר הצהריים התייחס המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, לפרשה שבה מעורב לכאורה ניצב מנשה ארביב, החשוד בקבלת טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו. "מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה", הכריז דנינו. "הגעתי ליחידה כדי לחזק את קציני ושוטרי היחידה. היחידה עוסקת במשימות חיוניות ברמה הלאומית. תפקיד כולנו הוא לוודא שהיחידה תמשיך לעשות את עבודתה נאמנה - כפי שעשתה עד היום".

הלילה, עם פרסום חלק מפרטי "הפרשה החמורה", שבה על פי החשד קיבל ניצב ארביב הטבות הנאה מהרב יאשיהו פינטו בעת ששימש כנציג משטרת ישראל בארצות הברית, נפגש רנ"צ דנינו עם ארביב, וסיכם עמו כי ייצא לחופשה. "מעולם לא קיבלתי שוחד, לא נתתי שוחד, לא קיבלתי כל סוג של טובות הנאה", טען בשעות הצהריים ניצב ארביב, כאשר התייחס לחשדות נגדו. "לא ניתן שוחד - לא לי ולא לבני משפחתי. לא היה ולא נברא. אני בטוח בצדקתי. האמת תצא לאור. יש כאן ניסיון נפשע לתפור לי תיק", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully