וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארבעה אנשי חיזבאללה נהרגו בתקיפת צה"ל בלבנון"

לאחר שבכיר ישראלי אישר כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה, שמטרתה הייתה משלוח טילי קרקע-קרקע, "דיילי סטאר" הלבנוני טוען כי 4 פעילים של הארגון השיעי נהרגו מירי חיל האוויר

צילום: עומר מירון, מור שאולי, עירא שדמי, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

(נתניהו על התקיפה בלבנון: "מגינים על ביטחוננו")

"ארבעה אנשי חיזבאללה נהרגו בתקיפת חיל האוויר הישראלי ביום שני בערב", כך דיווח הבוקר "דיילי סטאר" הלבנוני. לפי הדיווח, שציטט גורמי ביטחון במדינה, יעדי התקיפה הישראלית היו משאיות שהובילו טילים ומשגר טילים למחסני טילים של חיזבאללה. לדברי הגורמים, מטוסי חיל האוויר ירו ארבעה טילים לעבר השיירה.

הדיווח הבוקר מצטרף לדבריו של בכיר ישראלי אמש, שאישר כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה בגבול לבנון-סוריה, והוסיף כי המטרה הייתה משלוח טילים מתקדמים. לדבריו, ישראל תקפה בסביבות השעה 22:30, בפעם השביעית מאז החלה מלחמת האזרחים בסוריה במרץ 2011. הטילים האמורים, הוסיף, מסוגלים לשאת ראשי נפץ כבדים ומסוכנים יותר מאלה שמחזיק ברשותו כיום הארגון השיעי.

עוד בנושא
עוד מכה לנסראללה: צה"ל פועל בחופשיות נגד חיזבאללה
דיווח: ישראל תקפה יעדי חיזבאללה בגבול סוריה-לבנון

אש ועשן בעיר עזה לאחר הפצצת חיל האוויר. Hatem Moussa, AP
אש ועשן בעיר עזה לאחר הפצצת חיל האוויר/AP, Hatem Moussa

מוקדם יותר אתמול חשף האתר הלבנוני "לבנון עכשיו" פרטים ראשונים על אחד ההרוגים בתקיפה שלשום בגבול סוריה-לבנון. על פי הדיווח באתר, ההרוג הוא חסן מנצור, מדריך צבאי במחנה האימונים של חיזבאללה בנבי שית'. אחד ממכריו של מנצור סיפר בשיחה עם "לבנון עכשיו" כי "הוא נהרג אתמול בהתקפה הישראלית בעת שמילא את חובתו הג'יהאדית".

לפי הדיווחים, בוצעו לפחות שני יעפי תקיפה מצד מטוסי חיל האוויר באזור בקעת הלבנון, האחד ליד נבי שית' והשני ליד ג'נתא. האתר "דיילי סטאר" ציטט מקור בטחוני בביירות, שאמר כי "מטוסים ישראליים שיגרו ארבעה טילים לעבר אזור ג'נטה, מצדו הלבנוני של הגבול". הארגון הסורי לזכויות אדם, היושב בלבנון ומדווח על מלחמת האזרחים בסוריה, דיווח כי ישראל הפציצה משגרי טילים של חיזבאללה. הארגון הדגיש כי לא ברור אם היעד שהותקף היה בסוריה או בלבנון.

(עדכון ראשון: 22:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully