וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה ליום ההולדת ה-96: עכברוש בעוגה החגיגית

משפחתו של ג'וזף ולנטי תכננה לשמח אותו ביום הולדתו עם עוגת התפוחים האהובה עליו מ"קינג קולן". כשאכל אותה, שם לב ל"טעם מוזר". "הפכתי אותה וראיתי זנב שלם של עכברוש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא תמיד אכל את העוגות שלהם, הוא אוהב אותן. זה חייב להיות 'קינג קולן'"/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחתו של ג'וזף ולנטי, תושב לונג איילנד, ארצות הברית, רצתה להפתיע אותו בשבוע שעבר לרגל יום הולדתו ה-96. בני המשפחה רכשו לכבוד המאורע המרגש את העוגה האהובה על ולנטי – עוגת תפוחים גרמנית של "קינג קולן". "הוא תמיד אכל את העוגות שלהם, הוא אוהב אותן. זה חייב להיות 'קינג קולן'", סיפר אחיינו של ולנטי, ניל גולד, לרשת ABC.

אולם לאחר שהחל לאכול בהנאה את העוגה החגיגית, הוא שם לב שיש לה "טעם מוזר". לפי הדיווח ב"ניו יורק פוסט" הוא סבל מכאב בטן קשה לאחר שאכל מהעוגה שכל כך אהב. "הפכתי אותה וראיתי זנב שלם של עכברוש", סיפר ולנטי. כנראה שאהבתו הגדולה ל"קינג קולן" כבר איננה מה שהייתה לפני התקרית המצערת.

עוד כותרות שאסור לפספס:
צפו: פילה פוגשת פילה אחרת אחרי 30 שנה בבידוד
השודד שלף סכין קצבים - פקידת הבנק התפקעה מצחוק
קנגורו תקף ילדה בת 4 בגן חיות בצפון הארץ

הזנב הסורר היה באורך של לא פחות מעשרה סנטימטרים, ולפי ערוץ 12 המקומי, מה שנראה כראשו של העכברוש נמצא אף הוא בעוגה. עורך הדין של חתן יום ההולדת מבקש כעת ממחלקת החקלאות והשווקים של מדינת ניו יורק לפתוח בחקירה.

מ"קינג קולן" נמסר בתגובה: "המוצרים שיוצאים מהמאפיה עוברים בדיקה דקדקנית. לא קיימות סוגיות תברואתיות או בטיחותיות במאפיה". פרקליטה של המשפחה טען: "באופן אישי, אני חושב שמישהו התעסק עם העוגה הזו". עד שיתברר כיצד הגיע העכברוש לעוגה, נאחל לוולנטי ששנתו ה-97 בחיים תימשך באופן נעים יותר מהצורה בה היא נפתחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully