וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנגורו תקף ילדה בת 4 בגן חיות בצפון הארץ

22.2.2014 / 13:05

הילדה הגיעה עם הוריה מנתניה לגן החיות האוסטרליות בקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות. לפתע, מסיבה שאינה ידועה, שרטה אחת החיות את הילדה ופצעה אותה באורח קל בפניה ובצווארה

קנגורו שרט ופצע ילדה בת ארבע בקיבוץ ניר דוד בצפון. AP
ההורים הבהילו את הילדה בעצמם לבית החולים/AP

ילדה בת ארבע נשרטה היום (שבת) בפניה ובצווארה מקנגורו בגן חיות בקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות בצפון. הוריה של הילדה, תושבי נתניה, הבחינו בנעשה, ותוך כדי סערת רגשות גדולה פנו להנהלת המקום ודרשו להזעיק אמבולנס של מגן דוד אדום. אולם, עוד לפני שאמבולנס הגיע למקום, הם פינו אותה באופן עצמאי להמשך טיפול רפואי בבית החולים העמק בעפולה, שם הוגדר מצבה קל.

סיפורים נוספים בארץ:
חשד לרצח ברחובות: שומר נורה למוות באתר בנייה
מרדף משטרתי לאור יום ברמלה: נער נורה ברגלו
הרוג ופצוע קשה בהתהפכות רכב ליד רהט שבנגב

בהנהלת המקום - ששמו הוא "גן גורו", והוא מאכלס בעלי חיים ייחודיים מיבשת אוסטרליה - טוענים כי איש מאנשי הצוות לא ראה כיצד נשרטה הילדה, וכי קשה היה לזהות סימני חבלה על פניה. "קיבלתי דיווח על האירוע ממנהל המשמרת שהיה במקום, אבל חשוב להבהיר כי ההורים הם אלו שטוענים כי הילדה נחבלה מקנגורו וכי אף אחד מצוות המקום לא ראה את הדברים", טען לביא מאירי, מנהל התיירות בקיבוץ ניר דוד. "הילדה הייתה במצב טוב ולא נראו עליה סימני חבלה, אבל ההורים עמדו על כך שנזמין למקום אמבולנס, אז הזמנו אמבולנס לפי דרישתם".

מבית החולים העמק בעפולה נמסר כי ילדה בת ארבע מנתניה הגיעה לחדר המיון לאחר שלטענת אמה הותקפה על ידי קנגורו. רופאי חדר המיון זיהו שריטות בלחיה של הילדה ובצווארה וכעת הם מעניקים לה טיפול רפואי.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • קנגורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully