וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פלסטינים נעצרו בכניסה להתנחלות עם 7 מטענים

25.2.2014 / 0:15

חייל זיהה את השניים נעים על כביש הגישה לאלון מורה שבשומרון, ובסיוע שומר היישוב הורו להם באיומי נשק להשליך את מטעני הצינור שברשותם. הם נענו לדרישה - ונלקחו לחקירה

פלסטינים השליכו רימונים לעבר ההתנחלות אלון מורא, פברואר 2014. נוף ים,
מטעני הצינור עמם הגיעו הפלסטינים לאלון מורה, אתמול/נוף ים

כוח צה"ל מחטיבת הנח"ל עצר אתמול (שני) בכניסה להתנחלות אלון מורה שבשומרון שני פלסטינים שהגיעו למקום עם שבעה מטענים מאולתרים. האירוע התרחש בסביבות השעה 17:00 אחר הצהריים, לאחר שחייל שנסע ברכב יחד עם תושב ההתנחלות הבחין בשניים משוטטים על הכביש המוביל ליישוב. החייל יצא מהרכב, והחל לצעוק לעבר החשודים. בנוסף, השומר בביתן הממוקם בכניסה להתנחלות יצא אליהם כיוון לעברם את נשקו וצעק להם לעצור ולהשליך את מה שבידיהם.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
בשל ריב בבית הכנסת: האסיר ננעל בתאו בימיו האחרונים
כנס חרדי היסטורי: "המצווה של לפיד - שליכד אותנו"
אפליה במשרד החוץ? רק שתי נשים בתפקידי מפתח

השניים השליכו את אמצעי הלחימה על הקרקע, וחיילי פלוגת הנח"ל שמשרתים במקום עצרו אותם, והובילו אותם לאנשי כוחות הביטחון לצורך המשך חקירה. עם הגעת החבלנים למקום, זוהו המטענים המאולתרים כמטעני צינור. הם נוטרלו, ובתום שעתיים בהם היה סגור, נפתח כביש הגיש להתנחלות מחדש לתנועת כלי רכב.

שלשום התרחש אירוע דומה סמוך לאלון מורה. שני פלסטינים נתפסו בשעות אחר הצהריים עם שישה רימונים מאולתרים ליד החטיבה המרחבית, מטרים בודדים מן הכביש העולה להתנחלות הר ברכה. גם במקרה זה הועברו החשודים לחקירת כוחות הביטחון. לדברי גורם ביטחוני בכיר בחטיבת הנח"ל, שחייליה אחראים על הביטחון בגזרה בשלושת החודשים האחרונים, תכיפות האירועים הביטחוניים ביומיים האחרונים נחשב לחריג.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully