וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מפקד תחנה אמר לאזרח "אזיין את הבן שלך"

רון גולדברגר, מפקד תחנת משטרת רכס הכרמל, השתולל בפני ראדא סוויטאת שביקש לדעת במה מואשם בנו: "הוא משחק אותה אבו-עלי? אני אראה לו מי הגבר". תלונה הועבר למח"ש ולמפכ"ל

באדיבות חדשות 10

"אני אזיין את הבן שלך בתחת, אני אזיין אותו כמו שלא זיינו אותו בחיים" - כך תקף לכאורה מפקד תחנת משטרת רכס הכרמל, רב-פקד רון גולדברגר, את תושב עוספייה ראדא סוויטאת, לאחר שזה ביקש לדעת מדוע חיפשו שוטרי התחנה את בנו. תקרית זו הוקלטה אתמול (ראשון) ופורסמה בערוץ 10 לאחר שהועברה למחלקה לחקירות שוטרים בחיפה, וכן למפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו ולשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ'.

סוויטאת, שהופתע מהתגובה של גולדברגר, שאל את קצין המשטרה מדוע הוא מדבר אליו בצורה זו. בתגובה, ענה לו גולדברגר: "ככה. כי הבן שלך שרמוטה, בן שרמוטה, ואני אזיין אותו בתחת. הוא הרים יד על שוטר ואני אפתח לו את התחת". מפקד התחנה, שב-32 שנות שירות במשטרה זכה להערכה ותעודות הצטיינות, הבטיח לאזרח ההמום כי "אני אראה לו (לבן שלו) מי הגבר בכפר. אני האבו-עלי היחיד פה בכפר".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
בנה של שולה זקן: "זה שבגד יראה את פרצופו?"
חשד: תלמידי י"ב מכרו סמים לחבריהם בווטסאפ
מה גורם ל"אסיר טוב" להתחיל לירות בסוהרים?

אהרונוביץ ודנינו בטקס המינויים במשטרה, מאי 2013. טלי מאייר
התלונה הועברה לטיפולם של המפכ"ל והשר לביטחון פנים. דנינו ואהרונוביץ'/טלי מאייר

האב סיפר כי לא צפה כלל וכלל את תגובתו של גולדברגר. "הרגשתי כאילו מדובר בתחנה בסוריה, לא בישראל", אמר. חמודי מסרי, עורך הדיין המייצג את סוויטאת, הוסיף: "עוד לא שמעתי על קצין, מפקד תחנת משטרה, שאומר 'שרמוטות' ומשפיל אנשים. אני סבור שהמדינה לא תרשה בהמשך תפקידו של אותו קצין".

גולדברגר זומן לשימוע אצל ניצב חגי דותן. מקורביו מספרים על מפקד מוערך עם רזומה עשיר, שכולל בין היתר פענוח מקרי רצח מסועפים. אולם, גם הם מודים כי קשה לראות תרחיש בו ימשיך גולדברגר בתפקיד פיקודי במשטרה, קרי ימשיך בתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully