וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תלמידי י"ב מכרו סמים לחבריהם בווטסאפ

24.2.2014 / 17:19

שלושה נערים מירושלים נעצרו בחשד שמכרו סמים לעשרות תלמידי תיכון, בין היתר בטיולים שנתיים. לשם כך הם נעזרו באפליקציית המסרים והשתמשו במילות קוד "סרטים" ו"חצילים"

אילוסטרציות בני נוער מעשנים. ShutterStock
על פי החשד, הנערים מכרו את הסמים בביתם ובאירועים חברתיים/ShutterStock

בלשי וחוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים עצרו היום (שני) שלושה נערים בני 18-17, תלמידי כיתה י"ב באחד התיכונים בעיר, בחשד שמכרו סמים מסוג חשיש ומריחואנה לעשרות תלמידי התיכון בעזרת אפליקציית ווטסאפ.

על פי החשד, השלושה, תושבי ישובים הסמוכים לירושלים, פתחו קבוצה סגורה בתוכנת המסרים המיידיים, בה היו חברים עשרות מתלמידי התיכון. במסגרת הקבוצה, השתמשו הנערים במילות קוד כגון "סרטים" ו"חצילים" כדי להודיע על כך שהם השיגו סמים למכירה. השלושה היו מוכרים את הסמים בביתם או באירועים חברתיים שונים.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
הירי בכלא רימונים: הסוהר שנפצע אנושות התעורר
"חייל" של דומרני חשוד באונס ובסחיטה באיומים
הורשע בשנית: רומן זדורוב רצח את הילדה תאיר ראדה

אילוסטרציה. ShutterStock
התלמידים הודו בשימוש עצמי במאות פעמים/ShutterStock

עד כה, הנערים אינם משתפים פעולה עם החוקרים. היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום לנוער בירושלים. החקירה החלה לפני כחודש בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשטרה. מלבד שלושת התלמידים החשודים שסחרו בסמים, נחקרו כמה עשרות תלמידים שהיו חברים בקבוצה. אותם תלמידים הודו בשימוש עצמי בעשרות ואף מאות פעמים. התלמידים סיפרו בחקירתם שהסמים סופקו גם בטיולים שנתיים ובמסיבות.

לפני כשבועיים נעצרו ארבעה נערים ונערות בני 17-15 וגבר תושב ראשון לציון, בחשד למעורבות בפרשת סחר בסמים. על פי החשד, בחודשים האחרונים סיפק הגבר חשיש וסמי פיצוציות לנערים באזור העיר. ארבעת הצעירים חשודים כי תיווכו בין הגבר ליתר המעורבים בפרשה. כמו כן, הנערים חשודים כי סחטו נערים אחרים וגנבו טלפונים ניידים כדי לממן את רכישת הסמים. הם שוחררו למעצר בית. שוטרי מחלק הנוער של תחנת ראשון לציון, בפיקודו של רב-פקד דוד מדר, חוקרים את הפרשה וצפויים לעצור מעורבים נוספים בפרשה.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully