וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה על הכביש המהיר במיאמי: נהגים החיו תינוק גוסס

סבסטיאן בן ה-5 חודשים הפסיק לנשום בעת שנסע במכונית של דודתו פמלה רוסאו. לאחר שזעקה לעזרה, כמה נהגים ביצעו בו החייאה עד להגעת כוחות ההצלה. הוא פונה במצב יציב

תינוק שאיבד הכרה הונשם בכביש מהיר. מיאמי, פברואר 2014. יוטיוב, צילום מסך
השוטר בסטידאס והתינוק לאחר שהחיו אותו/צילום מסך, יוטיוב

מה עושים כשהתינוק מפסיק לנשום באמצע הכביש המהיר? פמלה רוסאו בת ה-37 נכנסה לפניקה כי אחיינה סבסטיאן דה לה קרוז בן החמישה חודשים חדל לנשום ונהיה כחול בעת שהייתה תקועה בפקק תנועה בכביש מהיר במיאמי, ארצות הברית. למרבה המזל, נהגים אחרים שעמדו בפקק נחלצו לעזרתה.

כשרוסאו הוציאה את התינוק מכלי הרכב וזעקה לעזרה, הראשונה להגיש לה סיוע הייתה לוסיה גודוי, אחת הנהגות שהיו בסביבה, וסייעה לרוסאו שכבר החלה לבצע החייאה בסבסטיאן, שנולד בטרם עת וסובל מבעיות נשימה. אליה הצטרף במהרה השוטר אמוריס בסטידאס, שהחל בלחיצות כזה בעת שגודוי הנשימה אותו מפה לפה. בזמן שהמתינו להגעת כוחות ההצלה, שבמהלכו שב התינוק לנשום לזמן קצר, ושוב הפסיק, המשיכו השלושה להיאבק על חייו.

עוד סיפורים מהעולם:
סופו של ברון הסמים המבוקש ביותר במקסיקו
צפו: נשים בתחתונים הדגימו עזרה ראשונה לשוטרים
צפו: שיירת ראש העיר ניו יורק משתוללת בכביש

תינוק שאיבד הכרה הונשם בכביש מהיר. מיאמי, פברואר 2014. יוטיוב, צילום מסך
הראשונה להגיש לה סיוע. גודוי מנשימה את סבסטיאן הקטן מפה לפה/צילום מסך, יוטיוב

בסופו של דבר הגיע צוות כיבוי והצלה ופינה את התינוק לבית חולים מקומי, שם הצליחו הרופאים לייצב את מצבו. הרופאים במקום סיפרו יום לאחר המקרה כי מצבו של סבסטיאן מוגדר קריטי אך יציב. הוא נותר מאושפז כדי לפקח על מצבו, אך הוא צפוי להתאושש באופן מלא מהאירוע.

רוסאו סיפרה במסיבת עיתונאים לתקשורת המקומית כי עברה הדרכה בהחייאה לפני כשבע שנים, אך הייתה "לחוצה מאוד" כשנדרשה ליישם את הידע שלה על אחיינה התינוק באמצע הכביש המהיר. "אני לא יודעת איך זכרתי מה לעשות. רק ידעתי שאני לא יכולה לתת לו למות", היא סיפרה לרשת ABC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully