וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שיירת ראש העיר ניו יורק משתוללת בכביש

21.2.2014 / 23:32

תיעוד של השיירה מתעלמת מתמרורים ונוסעת במהירות מופרזת מעורר סערה משום שרק השבוע הכריז דה בלאזיו על תכנית נרחבת למאבק בקטל בדרכים. "שיקולי ביטחון מכתיבים את הנהיגה"

המועמד הדמוקרטי לראשות העיר ניו יורק, ביל דה בלאזיו. נובמבר 2013. GettyImages
לא מהווה דוגמא? דה בלאזיו/GettyImages

לא עשה בדק בית: ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו נאבק בקטל בדרכים, אך מתברר כי רכבו הרשמי נתפס מבצע עבירות תנועה מרובות. לאחר שדה בלאזיו שב אתמול (חמישי) לעירייה ממסיבת עיתונאים בקווינס, שיירת ראש העיר תועדה כשהיא נוסעת במהירות מופרזת, מתעלמת משני תמרורי עצור ולא מאותת בעת מעבר בין נתיבים. התיעוד מעורר סערה משום שרק יומיים קודם פרסם ראש העיר את "חזון אפס" – תכנית ששואפת למגר לחלוטין את ההרוגים בתאונות הדרכים. בין היתר, מוצע בתכנית להקטין את מהירות הנסיעה המותרת בתוך העיר, להתקין יותר רמזורים ומצלמות אכיפה ולפרוש יותר שוטרי תנועה בדרכים.

צפו בתיעוד השיירה נוסעת נגד חוקי התנועה:

כלי הרכב של ראש העיר נהוגים בדרך כלל על ידי אנשי האבטחה שלו, מטעם המשטרה. "משטרת ניו יורק מספקת פרוטוקול ביטחוני לנהגים. דברו איתם על זה", אמר דה בלאזיו לכתבים, בשעה שעשה את דרכו הבוקר לחדר הכושר. בנוגע לתכנית הבטיחות בדרכים שהוא מקדם אמר: "אנו מאוד רציניים לגבי החזון שלנו ונמשיך לנוע בכיוונו".

מפקד המשטרה וויליאם ברטון הגיב לסרטון בו מתועדת העבירה ואמר כי הנהגים מאומנים להחליט על אופן הנהיגה, גם על בסיס צורכי ביטחון והוסיף כי הנהגים לא ייחקרו. בתגובה לשאלה אם ראש העיר יכול להורות לנהגיו להאט את קצב הנסיעה אמר ברטון: "הוא יכול להעלות את הסוגיה, אך שיקולי ביטחון יאפילו על כל חשש שלו".

הסיפורים החמים בחדשות:
חרף ההסכם, בקייב ספקנים: "ממתינים להתפטרות הנשיא"
20 שנה לטבח מערת המכפלה: הפגנות אלימות בחברון
מאות ספרי "אנה פרנק" הושחתו בספריות בטוקיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully