וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שב מאפגניסטן באריזת מתנה ביום הולדת בתו

ברידגיט קר בת ה-3 לא ראתה את אביה שהוצב מעבר לים במשך ארבעה חודשים. כשפתחה את האריזה החגיגית שחיכתה מחוץ לביתה, קפץ האב והפתיע את בתו שהתרגשה והחלה לבכות מרוב אושר

צילום: יוטיוב, עריכה: יותם בן-דוד

בבוקר יום הולדתה השלישי של ברידג'יט קר, תושבת ארצות הברית, סיפרה לה אמה קלואי שממתינה עבורה הפתעה בכניסה לבית. ברידג'יט הסקרנית יצאה מהדלת וגילתה חבילה ירוקה וגדולה. בסרטון, שהועלה לרשת בספטמבר ובאחרונה הפך לפופולרי ברשת, מתועדת ברידג'יט כשהיא מקבלת את מתנת יום ההולדת הכי טובה שהיא הייתה יכולה לבקש.

בסרטון נראית ברידג'יט כשהיא פורמת בזהירות את הסרט האדום שהיה כרוך סביב העטיפה הירוקה. היא התחילה להסיר את הנייר בהתלהבות ואט אט התגלתה לה אריזה של מקרר קטן. "מה זה? את בטוחה שזה לא אופניים?", שאלה את אמה. ברגע שברידג'יט סיימה את מלאכת הקריעה והתכוונה לפתוח את הקופסה, קפץ ממנה אביה החייל, ששב מאפגניסטן לאחר ארבעה חודשים. ברידג'יט לא ידעה את נפשה מרוב אושר והתחילה לקפץ ולבכות משמחה.

עוד חדשות מהעולם
מלכת היופי הפגינה נגד הנשיא - ונורתה למוות
החשש בארה"ב: טרוריסטים יבריחו חומרי נפץ בנעליים
צפו: קוזאקים רוסים מצליפים בחברות ב"פוסי ריוט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האב ג'ושוע מרים את בתו הנרגשת ברידג'יט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביה של ברידג'יט, ג'ושוע קר בן ה-26 , סיפר לאתר "בוקר טוב אמריקה", כי ברגע שהבין שהוא יכול לחזור הביתה כמה שבועות לפני המועד המקורי, הוא שם לב שמדובר בתאריך יום הולדתה של בתו. "היום הראשון שחזרתי לעיירה היה גם יום הולדתה", הוסיף ואמר כי לא ציפה לכזאת מידה של התלהבות מצד בתו. "ציפיתי למשהו כמו 'היי אבא, אני שמחה שחזרת', אבל אני עדיין צופה בסרטון שוב ושוב ומתרגש ממנו מחדש".

מלבד הפן המרגש שבסרטון, קר ביקש להעביר מסר נוסף וחשוב יותר מבחינתו – ההקרבה שעושות משפחות אנשי הביטחון. "אנו משתמשים פעמים רבות במונח 'הקרבה' ביחס לחיילים בצבא, כשאנו רוצים להודות להם על הקרבתם", הוא אמר והוסיף: " כאומה אנחנו שוכחים לפעמים את הרעיות ואת הילדים, שנשארים מאחור וצריכים להבין דברים בעצמם. לדעתי, זוהי ההקרבה האמיתית".

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully