וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הרוצחת בת ה-19 מפנסילבניה בדתה את טענותיה

19.2.2014 / 18:00

מירנדה ברבור, הטוענת כי רצחה יותר מ-22 בני אדם ברחבי המדינה, כנראה בדתה טענותיה - כך מסר התובע המחוזי בפנסילבניה. עורך דינה: היא ובעלה יובאו להערכה פסיכיאטרית

צלמים זמניים מורשים

המשטרה טרם איששה את טענותיה של מירנדה ברבור, בת ה-19 מפנסילבניה, ארצות הברית, אשר הצהירה בשבוע שעבר כי היא אחראית למותם של יותר מ-20 בני אדם. התובע המחוזי בפנסילבניה, טוני רוזיני, אמר אתמול (שלישי) כי "אין הוכחות למידע שמסרה הנאשמת בתקשורת". ברבור מחכה יחד עם בעלה, אליט ברבור, למשפט בנוגע למותו של גבר שעל פי האישומים, פיתו אותו דרך האתר "קרייגסליסט", התחברו אליו ואז רצחו אותו.

עוד ידיעות מהעולם:
הסנאטור הצרפתי סרג’ דאסו נחקר בחשד לשוחד
נשיא טורקיה אישר בחתימתו את חוק הצנזורה החדש
אוקראינה: 25 הרוגים בעימותים אלימים במרכז קייב

ביום שישי האחרון הודתה מירנדה ברבור ברצח של גבר שפגשה באתר המודעות המקוון "קרייגסליסט" וברצח של 22 בני אדם נוספים לפחות ברחבי המדינה, כך דיווחו כלי התקשורת המקומיים. מירנדה ובעלה, בן 22, נאשמים ברצח של טרוי לה פררה, בן 42, בנובמבר האחרון. בריאיון שהעניקה לעיתון מקומי מהכלא, אמרה: "כשהגעתי ל-22 הפסקתי לספור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובאו להערכה פסיכיאטרית. ברבור ובעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילה הכחישה הנאשמת שהכירה את המנוח אך שינתה את גרסתה כאשר גילתה שישנן ראיות המצביעות על כך שהשיחה האחרונה שנעשתה לטלפון הסלולרי של המנוח, הגיעה ממנה. לפי ממצאי החקירה, ברבור דקרה את לה פררה כ-20 פעם במכוניתה. מסתמן שהיא החזיקה חוט תיל חד צמוד לצווארו, כשהיא יושבת במושב האחורי, ולאחר שרצחה אותו זרקה את גופתו בסמטה חשוכה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"רצינו לרצוח מישהו ביחד"

הזוג התחתן שלושה שבועות בלבד לפני הרצח ובחקירתם אמרו למשטרה שמירנדה פעלה לבד, ודקרה את לה פררה כהגנה עצמית. ימים ספורים לאחר שנעצרה, הציגה המשטרה לבעלה ראיות לפיהן הוא נראה יוצא מהמכונית של אשתו לילה לפני הרצח, כשהוא אוחז בתכשירי ניקוי. בעקבות זאת הודה במעורבותו ברצח. לפי גרסתו האחרונה, השניים רצחו את המנוח כי הם "רצו לרצוח מישהו ביחד", מסרה המשטרה.

בשלב זה, עורכי דינם של החשודים מעוניינם לבצע הערכות פסיכיאטריות לזוג ולהקל בעונשם. אמה של מירנדה, אליזבת' דין, אמרה אתמול בראיון טלוויזיוני שהיא לא יכולה לדמיין שבתה ביצעה את הרציחות הקודמות וציינה שהשניים עברו מאלסקה לצפון קרולינה ב-2012 כדי "להתחיל מחדש".

ממדינת אלסקה, בה טוענת ברבור שביצעה כמה רציחות, מסרו השוטרים המקומיים שהם "לא מודעים למידע כלשהו מעבר להצהרותיה של ברבור בתקשורת, המצביעים על מעורבותה ברצח שהתרחש במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully