וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצחה מכר מהרשת: "אחרי 22 קורבנות הפסקתי לספור"

16.2.2014 / 11:15

מירנדה ברבור, בת 19 מפנסילבניה, נאשמת שרצחה יחד עם בעלה גבר שפגשה באתר המודעות "קרייגסליסט". תחילה היא כפרה באשמה, אך כעת הודתה במעשה - ובעוד רבים אחרים

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

צעירה מפנסילבניה, ארה"ב, הודתה אתמול (שבת) ברצח של גבר שפגשה באתר המודעות המקוון "קרייגסליסט" וברצח של 22 בני אדם נוספים לפחות ברחבי המדינה, כך מדווחים כלי התקשורת המקומיים. מירנדה ברבור, בת 19, ובעלה אליט, בן 22, נאשמים ברצח של טרוי לה פררה, בן 42, בנובמבר האחרון. בריאיון לעיתון מקומי מהכלא, אמרה: "כשהגעתי ל-22 הפסקתי לספור".

עוד סיפורים מהעולם:
יפן: עוד סופת שלגים כבדה, 12 נהרגו ורכבות התנגשו
תיעוד: התנינים הלבקנים חונכים את ביתם החדש בפריז
בקור מקפיא: נפלה לבור – ושרדה שבוע בלי מזון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העניינים יצאו משליטה". בני הזוג ברבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הזוג כפרו באשמה במשפט הרצח של לה פררה, שגופתו נמצאה בסמטה בעיר סנברי בפנסילבניה. התובעים בתיק טוענים כי הבעל התחבא תחת שמיכה בספסל האחורי של מכוניתם כשאשתו אספה את הנרצח בקניון במרחק של כ-80 קילומטרים מעירם. אז, כך נטען, חיכה אליט לסימן באשתו וחנק את לה פררה עם כבל בזמן שמירנדה דקרה אותו 20 פעמים. "הוא אמר את הדברים הלא נכונים ואז העניינים יצאו משליטה", הסבירה ברבור בריאיון. "אני יכולה לומר שהוא לא אמור היה להידקר. בעלי רק היה אמור לחנוק אותו".

לא התקבלה תגובה מעורכי דינם של בני הזוג ברבור או מהמשטרה המקומית על הדברים. לא ברור לפי שעה אם בידי המשטרה ראיות הקשורות למעשי הרצח האחרים שעליהם התוודתה ברבור בריאיון. קצין משטרה במשטרת סנברי אמר לסוכנות הידיעות רויטרס בדצמבר האחרון כי בני הזוג ברבור "רק רצו לרצוח משהו יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully